اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توضیح در مورد انتشار یک خبر/ اتهام به رسانه به جای پذیرش اشتباه

خبرگزاری فارس پیرامون حواشی یکی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استانداری چهارمحال و بختیاری توضیحاتی ارائه کرد.

توضیح در مورد انتشار یک خبر/ اتهام به رسانه به جای پذیرش اشتباه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیش از ظهر امروز هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای اصلی این ستاد برگزار شد.

محورهای جلسه پیرامون ممانعت از ورود عشایر به استان تا قبل از 20 اردیبهشت ماه، تصمیم‌گیری در خصوص آغاز به کار برخی از مشاغل کم ریسک، کنترل ورودی و خروجی‌های استان و ... بود.(جزییات بیشتر)

یکی از موضوعات مهمی که در جلسه مورد بحث قرار گرفته بود، بازگشایی مراکز آموزش عالی بود؛ خبرگزاری فارس به عنوان اولین رسانه منتشرکننده، خبر بازگشایی دانشگاه‌های استان را روی خروجی خود قرار داد که در مدت زمان نسبتا کوتاهی توسط سایر رسانه‌های استان بازنشر شد.

دقایقی پس از انتشار خبر مسؤولان استانداری با خبرنگار این رسانه تماس گرفتند و مدعی شدند اشتباهاتی در بیان و فهم مطلب رخ داده و منظور وی تعطیلی دانشگاه‌ها تا آخر فروردین ماه بوده است.

این رسانه با اصرار مدیران مربوطه و بنا به حساسیت موضوع برخلاف رویه مرسوم خبر مورد نظر را دقایقی بعد از انتشار ویرایش کرد.

اما ساعاتی بعد در کمال ناباوری اداره کل روابط عمومی استانداری با انتشار توضیحاتی رسانه‌ها را متهم به درج اشتباه خبر کرد!

در زیر فایل صوتی استاندار در هشتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا را ملاحظه می‌کنید.

گفتنی است  تاریخ 23 فروردین که برای بازگشایی مراکز آموزشی اعلام می‌شود، اشتباه است و بنابر اطلاعیه صادر شده از سوی استانداری چهارمحال و بختیاری، تصمیم در خصوص بازگشایی این مراکز بر عهده ستاد ملی مقابله با کروناست.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول