اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هشدارقاطع به متصرفان بستر رودخانه‌ها/ اقدامات خلاف قانون در شرایط کرونایی مخفی نمی‌ماند

مدیر منابع آب شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت با هشدار قاطع به متصرفان بستر رودخانه‌ها گفت: اقدامات خلاف قانون در شرایط کرونایی از دید قانون مخفی نمی‌ماند.

هشدارقاطع به متصرفان بستر رودخانه‌ها/ اقدامات خلاف قانون در شرایط کرونایی مخفی نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حامد عبداللهی امشب در جمع خبرنگاران با هشدار قاطع به متخلفان و متصرفان بستر مجاری و منابع آبی، گفت: با حمایت بسیار خوب دستگاه قضایی به‌ویژه دادستان مازندران و همراهی نیروی انتظامی طی یک ماه گذشته تنها در رودخانه کورکورسر طی دو مرحله موفق به آزادسازی بستر به مساحت 5 هزار و 900 متر مربع شدیم که مورد دوم آن در صبح امروز در بازه شهری نوشهر به مساحت 2هزار و 900 مترمربع بوده است.

وی با بیان اینکه برخی از متخلفان به تصور اینکه در شرایط کرونایی اقدامات خلاف قانون آنها از دید ماموران  و مجریان قانون  مخفی خواهد ماند، خاطرنشان کرد: گروه‌های گشت و بازرسی و ماموران ماده 30 این امور در هیچ شرایطی، فعالیت خود را تعطیل نخواهند کرد.

مدیر منابع آب شهرستان‌های نوشهر ، چالوس و کلاردشت اضافه کرد: این امور علاوه بر معرفی متصرفان به مراجع قضایی ،انفال و اراضی عمومی را آزاد و تاسیسات احداثی را تخریب خواهد کرد.

عبداللهی تصریح کرد: در آزادسازی بستر علاوه برخورداری از حمایت دستگاه قضایی و انتظامی، برخی از نهادها و ادارات از جمله شهرداری‌ها مشارکت فعال دارند که جا دارد از مدیران و همکاران آنها قدرانی شود.

انتهای پیام/86034/ع/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول