اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

قطعی‌شدن اختصاص دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه

رئیس بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه از قطعی‌شدن اختصاص دستگاه اکسیژن‌ساز به این بیمارستان خبر داد.

قطعی‌شدن اختصاص دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه

بهرام عادلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با بیان اینکه وجود دستگاه تنفّس مصنوعی یا وِنتیلاتور و دستگاه‌های کمک‌کننده به تنفس بیماران مورد نیاز بود، افزود: دولت در سه حوزه پروژه‌های نیمه‌تمام، وسایل حفاظت شخصی و تجهیزات مورد نیاز بودجه تعیین کرد و دانشگاه علوم پزشکی هم دستگاه وِنتیلاتور ثابت و سیار و دستگاه‌های حمایت تنفسی و کپسول به ما اختصاص داد.

رئیس بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه با بیان اینکه ما دستگاه سانترال، سیستم مرکزی و منبع تغذیه اکسیژن داریم، اظهار کرد: تهیه دستگاه اکسیژن‌ساز نیاز فعلی و آینده ما است.

وی با بیان اینکه از نماینده تام الاختیار وزیر در استان‌های مازندران و گلستان تقاضای دستگاه اکسیژن‌ساز شد، اظهار کرد: تقاضا دستگاه اکسیژن‌ساز در سه سال پیش هم پیگیری شد که به دلیل مشکل بودجه محقق نشد و در جلسات اولیه با خیران هم اعلام کردم که سعی می‌کنم دستگاه را از طرف دولت تأمین کنیم.

عادلانی از قطعی‌شدن اختصاص دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه خبر داد و خاطر نشان کرد: دستگاه اکسیژن‌ساز تهیه شد و فونداسیون آن با پول خیران اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه لیست نیازمندی‌های اولویت‌دار بیمارستان تهیه شد، اظهار کرد: مبلغی از دریافتی‌های خیران شهرستان سوادکوه در اختیار بیمارستان قرار گرفت و برای اختصاص مابقی مبلغ جمع‌آوری‌شده قرار است جلسه‌ای برگزار شود تا نیازمندی‌های کنونی و آینده بیمارستان و نیت مردم هم لحاظ شود.

رئیس بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه با بیان اینکه اگر صداقت و شفافیت باشد شاهد همراهی بیشتر مردم خواهیم بود، گفت: مبلغ حدود یک میلیارد تومان تجهیزات توسط دانشگاه به بیمارستان ما در مقطع مقابله با کرونا داده شد و هر 3 روز پارت دارو و لوازم شخصی برای ما ارسال می‌شود و سایر نیازمندی‌ها را از خیرین دریافت می‌کنیم.

عادلانی از ثبت کمک‌های همه خیرین و برگزاری مراسم تجلیل توسط دانشگاه علوم پزشکی و یا توسط بیمارستان خبر داد و گفت: شاهد وضعیت ثابت کرونا در سوادکوه هستیم و سیر صعودی متوقف شد و تعداد مراجعان و بیماران هم کمتر شد و پیشگیری و فاصله‌گذاری اجتماعی مهمترین فعالیت مقابله با کرونا است.

وی با بیان اینکه مرکز نقاهتگاه سوادکوه مجهز است و از ابتدای حضور کرونا حدود هزار نفر بیمار مراجعه‌کننده داشتیم، افزود: حدود 200 نفر بستری داشتیم و در حال حاضر حدود 20 نفر در حال درمان هستند و حال عمومی آنان رضایت‌بخش است.

رئیس بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه از پویش‌های مردم برای کمک به حافظان سلامت تقدیر کرد و گفت: پویش‌های مردم برای کمک به حافظان سلامت، بخشی از نیاز‌های را تأمین می‌کند و با توجه به اینکه به استقبال خطر‌ رفتن کار ساده‌ای نیست و بخشی از این شجاعت به دلیل حس مثبتی است که محبت مردم و مشارکت آنان در پویش‌های کمک به حافظان سلامت به ما می‌دهد.

انتهای پیام/86015

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول