اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیشکسوتان فوتبال ایران در کنار بیماران کرونایی+ عکس

تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال با حضور در بیمارستان فیروزآبادی با ضدعفونی بخش‌های مختلف این بیمارستان از زحمات کادر درمانی تقدیر و تشکر کردند.

پیشکسوتان فوتبال ایران در کنار بیماران کرونایی+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، این روزها که ویروس کوید۱۹ مردم کشورمان را درگیر بیماری کرده و مقابله با این ویروس فراتر از توان کادر درمانی است، شاهد حضور داوطلبان مردمی و جهادی در میدان نبرد با کرونا ویروس هستیم که به یاری سیستم بهداشت و درمان آمده‌اند تا در کنار پزشکان و پرستاران در جبهه دفاع از سلامت خدمت کنند. 

تعدادی از ورزشکاران نیز در قالب گروه‌های جهادی در حرکتی خودجوش و انسان دوستانه به مبارزه با این ویروس کشنده رفته‌اند تا با فعالیت در حوزه سلامت به هم‌نوعان خود که گرفتار بیماری کرونا هستند کمک کنند. 

بسیج ورزشی جهادی استان تهران، کانون مربیان فوتبال استان تهران و تعدادی ورزشکار از جامعه فوتبال کشورمان از جمله سید هادی طباطبایی، جواد مقدسی، یعقوب وطنی، فرامرز میرزایی، کوروش برمک، حمید شعبانی با حضور در بیمارستان فیروزآبادی شهرری با ضدعفونی کردن بخش‌های مختلف بیمارستان به کادر درمانی خداقوت گفتند. 

هادی طباطبایی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه حضورش در بیمارستان فیروزآبادی در جمع خبرنگاران گفت: پیرو کارهایی که با کمک ورزشکاران برای ضدعفونی معابر عمومی انجام دادیم امروز در این بیمارستان حضور پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه امروز کشورمان نیازمند کمک همگانی است، افزود: هدف از حضور ما در بیمارستان این بود که از نزدیک در کنار کادر پزشکی و درمان قرار گرفته و از مدافعان سلامت کشور تقدیر و تشکر کنیم که در این مدت بی‌وقفه تلاش و زحمت می‌کشند.

بازیکن سابق تیم ملی تصریح کرد: پیام ما به همه کادر درمان این است که ما ورزشکاران شما را از خانواده خود می‌دانیم، جان شما را دوست داریم و تلاش می‌کنیم باری از دوش این عزیزان که در خط مقدم مبارزه می‌کنند، برداریم.

طباطبایی با تأکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم شعار در خانه بمانیم را در عمل اجرا کنند، ابراز داشت: در شرایط اقتصادی کنونی برای عده‌ای سخت است در خانه بمانند و مجبورند از منزل خارج شوند اما حتی المقدور رعایت کنند تا زنجیره انتقال را قطع کنیم و کشورمان به شرایط مطلوب برسد. 

 

 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول