اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دین‌مداری باعث حضور در میدان خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: این تلاش‌های جهادی نشان می‌دهد هر چقدر با فرهنگ دین بیشتر آشنا باشیم، بیشتر در میدان خدمت حاضر می‌شویم.

دین‌مداری باعث حضور در میدان خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از فعالیت و مجاهدت‌های همه کسانی که در مواجهه با این بحران و بیماری در حال تلاش هستند، از جمله کادر پزشکی و درمانی و نیروهای عزیز جهادی در سراسر استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: برگی از درختی بدون اذن خدای متعال نمی‌افتد، به این ملاحظه قدرت‌هایی که فکر می‌کردند ابرقدرت عالم هستند و به هر چیزی می‌توانند دست پیدا کنند و ادعای ظرفیت و امکانات دارند، روحیه همکاری را در بین‌شان کمتر می‌بینیم در حالی که این موضوع در کشورهای اسلامی دیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در زمان دفاع مقدس مادامی که رزمندگان در خط مقدم بودند، در پشت خط و در رده پشتیبانی، زنان و خانواده‌های بسیاری بودند که مشغول خدمت رسانی بودند. امروز نیز جنگ دیگری در دنیا به راه افتاده است، همین امروز خبری شنیدم که در کویت پیاز را به قیمت هر کیلو بالای 100  هزار تومان می‌فروشند و در کشورهای اروپایی در فروشگاه‌ها جنس به اندازه کافی وجود ندارد در حالی که در کشورمان و در استان‌مان این مسائل به این صورت نیست.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند در کشور چه اتفاقاتی می‌افتد؛ این تلاش‌های جهادی نشان می‌دهد هر چقدر با فرهنگ دین بیشتر آشنا باشیم، بیشتر در میدان خدمت حاضر می‌شویم و مناسب است این صحنه‌های زیبای خدمت تصویربرداری شده و به دنیا نشان داده شود که این بچه‌های انقلابی از دانشجو، طلبه و دیگر اقشار در صحنه‌های گوناگون همچون سیل و زلزله و بحران بیماری حضور دارند و خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول