اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بررسی اقدامات ستاد مدیریت کرونا در هرمزگان طی تماس ویدیویی وزیر کشور با استاندار

استاندار هرمزگان در ارتباط ویدئویی با وزیر کشور، گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان را ارائه کرد.

بررسی اقدامات ستاد مدیریت کرونا در هرمزگان طی تماس ویدیویی وزیر کشور با استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی شامگاه دوشنبه در ارتباط ویدئویی با وزیر کشور، اقدامات در حال اجرا در هرمزگان در راستای مقابله و مدیریت بیماری کرونا را تشریح کرد.

وی نتایج اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این استان را مطلوب برشمرد و از تداوم اجرای این طرح به ویژه با کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با توجه به ممنوعیت سفرهای بین استانی و همچنین جلوگیری از تجمع افراد به ویژه در سواحل و پارک‌ها خبر داد.

استاندار هرمزگان همچنین به آمادگی این استان برای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و آغاز فعالیت برخی کسب و کارهای کم ریسک با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد.

وی با اشاره به تامین و تولید کالاهای بهداشتی و تجهیزات درمانی در سطح استان، از راه اندازی مراکز تکمیل درمان بیماران مبتلا به کرونا و پیگیری برای افزایش سرمایه‌گذاری ها برای تولید کالاهای بهداشتی، به ویژه تولید ماسک در هرمزگان خبر داد.

 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در این ارتباط ویدئویی از اقدامات همتی استاندار هرمزگان و مجموعه مدیران استان و همکاری خوب مردم هرمزگان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد و بر تداوم این اقدامات به ویژه در قالب طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تاکید کرد.

انتهای پیام/۳۲۶۴/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول