اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کاشت نهال میوه به‌ نیت تکریم شهدای مدافع سلامت در رفسنجان

به‌منظور تکریم شهدای مدافع سلامت و کادر پزشکی و درمانی مدافع سلامت در محوطه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان، ۱۴۰ اصله نهال میوه غرس شد.

کاشت نهال میوه به‌ نیت تکریم شهدای مدافع سلامت در رفسنجان

شجاع‌الدینی مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور به مناسبت گرامیداشت و تکریم تلاش‌های شبانه‌روزی و پاسداشت تلاش پزشکان و پرستاران و شهدای مدافع سلامت و به همت فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان و با همکاری پاسداران ناحیه، ۱۴۰ اصله نهال‌ میوه غرس شد.

مدیر روابط‌عمومی و فرهنگی تبلیغات سپاه رفسنجان بیان داشت:  این تعداد نهال‌ با همت و پیگیری فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان و با همکاری پاسداران ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان کاشته شد.

علی‌اکبر شاهرخی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با تأکید بر رعایت نکات بهداشت فردی در بین آحاد مردم جامعه ابراز امیدواری کرد که با وحدت و همدلی همه اقشار جامعه و همراهی مدافعان سلامت و رعایت دستورات بهداشتی از این مرحله بحرانی عبور خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امسال دومین سالی است که این سنت حسنه و پسندیده که در آیات و روایات نسبت به آن تاکید شده در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان انجام می‌شود و امسال به‌منظور پاسداشت تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت و بزرگداشت شهدای مدافع سلامت  این کار انجام شد.

انتهای پیام/80016/ب/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول