اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فعالیت واحدهای تولیدی با رعایت پروتکل بهداشتی آغاز می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: فعالیتهای تولیدی وصنعتی با رعایت اصول بهداشتی در استان قزوین آغاز می‌شود.

فعالیت واحدهای تولیدی با رعایت پروتکل بهداشتی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: سلامت، امنیت واقتصاد از جمله مولفه‌های اصلی یک جامعه است.

وی بیان کرد: انتظارمردم از دولت، درکنار الویت دادن به سلامت و امنیت، توجه به معیشت وکسب وکار انهاست در همین راستا، ستاد ملی کرونا تصمیم گرفت که فعالیتهای تولیدی وصنعتی با رعایت اصول بهداشتی آغاز شود.

حبیبی گفت: پروتکل‌های بهداشتی وشیوه‌های توجه به سلامتی کارگران و تولیدات توسط وزارت بهداشت تهیه و دراختیار واحدها قرارگرفته است.

وی افزود: هر واحدتولیدی وصنعتی که بتواند این اصول را اجرایی نماید و پروتکل های بهداشتی را رعایت کند فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

معاون سیاسی استاندار تصریح کرد: درتمامی این اصول وپروتکل‌ها،حفظ سلامت کارگران درالویت باید باشد لذا از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی انتظار می‌رود به این مهم توجه جدی داشته باشند.

حبیبی تاکید کرد: استان قزوین با دارا بودن حدود چهار هزار واحدصنعتی وتولیدی، قریب ۱۶۰ هزارکارگر، تکنس، مهندس و کارشناس را درخود جای داده و بعنوان قطب صنعتی کشور مطرح است لذا توجه به سلامت آنها که در واقع سرمایه‌های انسانی و تخصصی استان وکشوربوده،حائز اهمیت میباشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ضدعفونی کردن محیط کار، استفاده از دستکش وماسک، رعایت اصول بهداشتی درحمل و نقل، تهیه، طبخ وتوزیع غذا از جمله اقداماتی است که باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول