اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حمایت از مستاجرین اماکن ورزشی قم برای جبران ضررهای ناشی از کرونا

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: به واسطه تعطیلی اماکن وزشی در راستای مقابله با کرونا از مستاجرین اماکنی که در اختیار دولت هست اجاره‌ای مطالبه نکردیم.

حمایت از مستاجرین اماکن ورزشی قم برای جبران ضررهای ناشی از کرونا

رسول منعم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پیش‌بینی راهکاری برای جبران ضررهای مالی مستاجرین اماکن ورزشی واگذار شده این اداره کل، اظهار کرد: به واسطه اتفاقی که پیش آمد از مستاجرین اماکنی که در اختیار دولت هست اجاره‌ای مطالبه نکردیم، ضمنا تلاش می‌کنیم در پایان قرارداد یا به مدت قرارداد آنها اضافه شود یا به نوعی دیگر به جبران ضرر و زیان آنها کمک کنیم.

وی افزود: همچنین با استانداری قم مکاتبه‌ای کردیم که تمهیداتی برای حمایت از مدیران باشگاه‌های خصوصی که در تعطیلی اخیر متضرر شدند صورت بگیرد که امیدواریم با عنایت دولت تدبیر و امید پیش‌بینی تسهیلات لازم برای بخش خصوصی انجام شود تا بتوانیم در این بخش هم کاری کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: البته سعی ما این بود که تا حدّ امکان با مالکین اماکنی که باشگاه‌های خصوصی ورزش قم در آنها دایر شده ارتباط بگیریم تا مساعدت‌های لازم در خصوص تقسیط، کاهش یا بخشش اجاره بهای این اماکن انجام شود، قطعا مالک عزیز اماکنی که در این زمینه پیش‌قدم ‌‌شوند ویژه مورد احترام این اداره کل و عموم جامعه هستند و این اداره کل در مراسم‌های اختصاصی خود از آنها قدردانی می‌کند.

حمایت از مربیان ورزشی قم

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مربیان رشته‌های مختلف ورزشی که در این ایام بیکار بوده و از نظر مالی متضرر شده‌اند، مورد حمایت این اداره کل قرار می‌گیرند یا خیر؟ عنوان کرد: ما منتظریم هر چه زودتر ویروس کرونا تمام شود، مطمئن باشید تلاش می‌کنیم در سرجمع پرداختی‌ها و برنامه‌های امسال سهمی را برای مربیان و کسانی که برای ورزش مفید بوده‌اند در نظر بگیریم تا از طریق هیات‌های ورزشی این کمک‌ها انجام ‌شود.

آموزش ورزش در خانه برای مقابله با کرونا

منعم در ادامه با اشاره به فعال کردن گروه‌های مردمی در هیات‌ها و سمن‌ها برای ارائه خدمات بهداشتی به جامعه، ابراز کرد: در بخش آموزشی نیز با تهیه و ارسال پوستر و کلیپ‌های آموزشی در فضای مجازی اقدامات مختلفی در زمینه مقابله با کرونا انجام شد از جمله اینکه بسیاری از کلیپ‌های آموزشی ارائه شده در فضای مجازی به شیوه «ورزش در خانه» پرداختند.

وی تاکید کرد: عموم مردم کشور ثابت کردند که همراه دولت و نظام هستند و با ماندن در خانه و ورزش در خانه به رفع کرونا کمک زیادی کردند، یقینا باید این همراهی ادامه یاد تا عملا بر ویروس کرونا غلبه کنیم و یک بار دیگر تمام فعالیت‌های جامعه به شرایط عادی بازگردد و شاهد رونق در تمام زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام / 78002/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول