اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولتمردان در جلسه مجلس برای بررسی کرونا حاضر نشدند

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم حضور دولتمردان در جلسه علنی امروز مجلس با موضوع بررسی شیوع کرونا در کشور گفت: قرار بود در این جلسه وزرای کشور و بهداشت و رئیس سازمان برنامه حضور داشته باشند.

دولتمردان در جلسه مجلس برای بررسی کرونا حاضر نشدند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود امروز (سه شنبه 19 فروردین) جلسه علنی مجلس با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شود و گزارشی از وضعیت شیوع کرونا و تبعات اقتصادی آن به نمایندگان ارائه دهند.

وی افزود: متأسفانه هیچ کدام از این دولتمردان در جلسه امروز حضور ندارند و فقط امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و همتی رئیس جمعیت هلال احمر حضور پیدا کردند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ابتدای جلسه علنی امروز مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس هم با انتقاد از عدم حضور دولتمردان در جلسه امروز گفت: متأسفانه گویا دولت کرونا را‌‌‌ شوخی گرفته است.

به گزارش فارس، قرار بود در جلسه امروز مجلس دولتمردان گزارشی اقتصادی، بهداشتی و اجتماعی از میزان شیوع ویروس کرونا در کشور به نمایندگان در مجلس ارائه دهند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول