اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

بارش برف و باران در محورهای 15 استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 15 استان خبر داد.

بارش برف و باران در محورهای 15 استان

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر 15 استان کشور درگیر بارش باران و برف هستند. 

تصریح کرد: در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، قزوین، مازندران، تهران، لرستان، البرز، اردبیل، زنجان و گلستان بارش باران جریان دارد.

وی افزود: در برخی محورهای استان‌های خراسان شمالی، آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی نیز باران می‌بارد.

سرهنگ رحمانی به بارش برف در اکثر محورهای استان اردبیل پرداخت و گفت: در ارتفاعات محور هراز و محور آستارا - اردبیل در گیلان نیز بارش برف گزارش شده است.

وی به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان‌های گلستان، کردستان، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، زنجان و مازندران پرداخت و گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی وضعیت ناپایدار تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به لغزندگی جاده‌ها و برفی بودن ارتفاعات از رانندگان درخواست کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کرده و برای تردد در محورهای برفی و کوهستانی حتماً به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت ترافیک در ورودی‌های پایتخت اعلام کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران در محدوده‌های پل استاندارد، پل فردیس تا پل کلاک پرحجم گزارش شده است؛ ترافیک امروز بیشتر از دیروز است و یک علت آن می‌تواند بارندگی در مسیر و لغزندگی معابر و کم شدن سرعت خودروها باشد.

وی خاطرنشان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل پلاک خودروها در ورودی استان‌ها و شهرستان ها در حال اجرا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول