اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

مجوز دفاع غیرحضوری به دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از هفته آینده

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: سامانه دانشگاه را به صورت صوتی و تصویری فعال کرده‌ایم تا دانشجویان بتوانند به راحتی از تزها‌ی خود دفاع کنند و از هفته آینده مجوز دفاع غیرحضوری هم به دانشجویان داده خواهد شد.

مجوز دفاع غیرحضوری به دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از هفته آینده

جبارعلی ذاکری رئیس دانشگاه علم وصنعت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره برگزاری کلاس‌های حضوری این دانشگاه از اول اردبیهشت ماه براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: بازگشایی دانشگاه منوط به از بین رفتن ویروس کرونا و اعلام ستاد مقابله با کرونا است.

برگزاری ۹۳ درصد از کلاس‌ها به صورت مجازی و الکترونیک

وی افزود: در حال حاضر آموزش‌ مجازی و الکترونیک دانشگاه علم و صنعت فعال است و بالغ بر ۹۳  درصد از کلاس‌ها دایر است و حدود ۷-۶ درصد از دروس به صورت عملی - نظری هستند و برنامه‌‌ریزی می‌کنیم مواردی را که قابلیت ارائه دارند را ارائه و مابقی دروس را برای ترم تابستانی قرار دهیم. 

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران اضافه کرد: برای دانشجویانی که باید فارغ‌التحصیل شوند و یا با مشکلاتی مواجه هستند و نمی‌توانند در ترم تابستانی حضور یابند دروس‌ آنها را به ترم بعد موکول می‌کنیم و در حال حاضر بنا را بر ارائه دروس به صورت الکترونیکی قرار داده‌‌ایم و تداوم خواهد داشت.

ذاکری یادآور شد: تحقیقات دانشجویان از دو بخش نظری و عملی تشکیل شده و توصیه می‌کنیم دانشجویان دکتری برای تحصیلات تکمیلی که وارد مرحله تز آزمایشگاهی شده‌اند مراحل آزمایشی را به بعد از شیوع کرونا و رفع مشکل جامعه موکول کنند و اگر به هر دلیلی دانشجویان بخواهند درس‌ آنها زودتر به اتمام برسد به دانشکده ابلاغ کرده‌ایم که این دانشجویان با موافقت استاد راهنما و با رعایت پروتکل‌های خاص آزمایشگاهی، آزمایشات مورد نظر را انجام دهند. 

مجوز دفاع غیرحضوری به دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از هفته آینده

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران ادامه داد: برای مابقی کارهایی که در قالب هدایت تحصیلی نیاز است استاد راهنمای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری همکاری  و هدایت کنند مسیری در سامانه LMS دانشگاه تعریف شده و به دانشجویان این اجازه را داده که بتوانند با همراهی اساتید تزها یشان را دنبال کنند.

وی افزود: سامانه دانشگاه را به صورت صوتی و تصویری فعال کرده‌ایم تا دانشجویان بتوانند به راحتی از تزها‌ی خود دفاع کنند و از هفته آینده مجوز دفاع غیرحضوری هم به دانشجویان داده خواهد شد. در دانشگاه علم و صنعت و دانشگا‌های دیگر زیرساخت‌های لازم LMS از قبل وجود داشته و در حال حاضر هم فعال هستند.

ذاکری گفت:  فضا را برای دانشجویان فراهم کردیم و تا زمانی که ستاد مدیریت کرونا مجوز حضور دانشجو به دانشگاه را ندهد کلاس‌ها به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار خواهد شد. 

 انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول