اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توضیحات شهرداری قلعه‌گنج درباره گزارش فارس

شهرداری قلعه‌گنج در خصوص گزارش منتشر شده در خبرگزاری فارس با عنوان «خاطرات تلخ شهروندان قلعه‌گنجی از یک جاده مرگ‌بار/ وعده‌هایی که به سرانجام نرسید» توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات شهرداری قلعه‌گنج درباره گزارش فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، روابط عمومی شهرداری قلعه‌گنج به دنبال انتشار گزارشی با عنوان «خاطرات تلخ شهروندان قلعه‌گنجی از یک جاده مرگ‌بار/ وعده‌هایی که به سرانجام نرسید» توضیحاتی را به شرح زیر به دفتر خبرگزاری فارس کرمان ارسال کرده است.

در خصوص رهاسازی پروژه باند دوم بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی(محور سرتک)؛ حجم بالای این پروژه که ۶ کیلومتر زیرسازی و آسفالت نیاز داشت و شهرداری ماشین‌آلات کافی نداشت با تشریفات قانونی به پیمانکار واگذار شد که تا ۲۶ اسفند پروژه فعال بوده که با نامه کتبی راهنمایی و رانندگی به علت تعطیلات نوروز از ۲۶ اسفند تا ۱۵ فروردین تعطیل شد و پس از آن هم پیمانکار به علت اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی به خاطر شیوع بیماری کرونا نتوانسته با نیروهای خود پروژه را آغاز کند.

در خصوص همکاری سایر نهادها و ادارات در این پروژه به جز بنیاد مستضعفان که هزینه و اجرای پل‌های مسیر را پذیرفته بود و به اتمام رسانید، هیچ اداره و یا نهادی در این محور با شهرداری مشارکت نداشته و ندارد.

شهرداری قلعه‌گنج از قراردادی که دوره‌های قبل با پیمانکار داشته 2 میلیارد تومان بدهکار پیمانکار قبلی است و به همین دلیل پروژه مذکور چندین سال متوقف شده بود که با پیگیری‌های شهردار کنونی دوباره استارت خورد و هزینه زیرسازی و آسفالت این محور که در این دوره در حال انجام است نیازمند ۶ میلیارد تومان پول است و و با اینکه شهرداری در حال حاضر هیچ نقدینگی ندارد با تمام قدرت به اتمام این پروژه کمر همت بسته  است.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول