اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ارائه بیش از یک میلیون و 200 هزار خدمت آزمایشگاهی در معاونت علمی

ارائه بیش از یک میلیون و 200 هزار خدمت آزمایشگاهی آماری است که توسط مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام شده است. خدماتی که طیف وسیعی از مشتریان بخش دانشگاهی و صنعت را شامل می‌شود.

ارائه بیش از یک میلیون و 200 هزار خدمت آزمایشگاهی در معاونت علمی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ارائه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی آماری است که توسط مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام شده است. خدماتی که طیف وسیعی از مشتریان بخش دانشگاهی و صنعت را شامل می‌شود.

عضویت بیش از ۵۵۰ مجموعه آزمایشگاهی در شبکه یکی از اتفاقاتی است که به روند توسعه ارائه خدمات کمک کرد ه است. خدماتی که سلامتی جامعه را هدف گرفته است و بخش اعظمی از آن توسط شرکت‌های خصوصی ارائه می‌شود.

« شبکه کار خود را در ابتدا با اعضایی از بخش دولتی آغاز کرد؛ اما توانستیم در طی این ۱۵ سال، بخش خصوصی را هم به مشارکت در این کار ترغیب کنیم. بر همین اساس هم امروز مدعی هستیم که بیشتر خدمات آزمایشگاهی توسط بخش خصوصی ارائه می‌شود.»

رضا اسدی‌فرد با اشاره به این نکته، می‌گوید: برای ارائه خدمات آزمایشگاهی به مشتریان خود از ۱۲ هزار دستگاه که در شبکه فناوری‌های راهبردی به اشتراک گذاشته شده بود، بهره بردیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، می‌گوید: امسال قصد داریم مزایای خوب و یارانه ویژه‌ای برای محققان پسادکتری در نظر بگیریم و برای حمایت از محققان در مقطع کارشناسی ارشد نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول