اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اهدای مدال ۶ قهرمان ورزشی خراسان شمالی به مدافعان سلامت

مسؤول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی از اهدای مدال ۶ قهرمان ورزشی خراسان شمالی به مدافعان سلامت خبر داد و گفت: قدرشناسی از کادر درمانی مقابله‌کننده با ویروس کرونا هدف اصلی این ورزشکاران بوده است.

اهدای مدال ۶ قهرمان ورزشی خراسان شمالی به مدافعان سلامت

مجید اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اقدام چند تن از ورزشکاران و قهرمانان خراسان شمالی در پاسداشت اقدامات مدافعان سلامت جامعه اظهار کرد: با هدف پاسداشت خدمات کادر درمانی کشور و تقدیر از مدافعان سلامت تاکنون ۶ نفر از قهرمانان ورزشی خراسان شمالی در اقدامی خودجوش و مورد پیشنهاد از سوی خودشان مدال‌های قهرمانی خود را به این قشر از زحمت کشان جامعه تقدیم کردند.

وی به اسامی ورزشکاران و قهرمانان استان که در این اقدام تاکنون مشارکت داشته‌اند اشاره کرد و گفت: حسین اکبری و علی محمدنیا مدال طلای قهرمانی کوراش آسیا، حامد رشیدی، مدال نقره خود در مسابقات جهانی کوراش، زهرا بهنود، مدال نقره ووشو قهرمانی کشور، انوشیروان صابری، مدال طلای مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ، هادی قدیمی مدال برنز مسابقات کشتی پهلوانی ترکیه در سال ۲۰۲۰ را به مدافعان سلامت کشور اهدا کردند.

مسئول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی با اشاره به همکاری ورزشکاران بسیجی در اقدامات مقابله‌ای با کرونا تصریح کرد: ورزشکاران بسیجی از همان ابتدا در اقدامات اجتماعی مقابله با کرونا حضور داشته‌اند، که می‌توان به همکاری در برپایی ایستگاه‌های سلامت، ایستگاه‌های غربالگری ورودی شهرستان‌ها و استان و همچنین همکاری در ضدعفونی سازی مناطق مختلف شهری و روستایی اشاره کرد.

وی در انتها با تأکید بر اینکه همزمان با شهادت سردار سلیمانی ۳۵ تن از ورزشکاران و قهرمان خراسان شمالی مدال‌های خود را به‌پاس رشادت‌های این سردار بزرگ اهدا کردند.

گفتنی است براساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تاکنون ۴۶۹ نفر در این استان مبتلابه ویروس کرونا شناسایی‌شده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول