اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پلمب 500 واحد صنفی متخلف در طرح پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر کنترل و نظارت مستمر صنوف، از پلمب 500 واحد صنفی متخلف و کشف بیش از 2 میلیون جفت دستکش بهداشتی طی یک ماه اخیر، در استان خبر داد.

پلمب 500 واحد صنفی متخلف در طرح پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پلیس استان با همکاری سازمان‌های مرتبط طرح های کنترلی و نظارتی را به صورت مستمر اجرا می‌کند.

وی اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، مقابله با محتکران اقلام و تجهیزات پزشکی و کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را بخشی از اقدامات پلیس در طرح مقابله با کرونا اعلام کرد.

 این مقام انتظامی اضافه کرد: طی یک ماه اخیر در سطح استان 20 هزار و 155 مرحله از صنوف بازدید، 500 واحد صنفی که بر خلاف مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشتند، پلمب و برای هزار و 970 واحد صنفی نیز اخطار پلمب و تعهد صادر شد.

سردار جهانبخش با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی در مقابله با شیوع کرونا و لزوم پایبندی همه آحاد جامعه به مصوبات طرح فاصله اجتماعی، خاطر نشان کرد: همچنین طی مدت یاد شده، بیش از 2 میلیون جفت دستکش بهداشتی، بیش از 2 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده و 4 هزار و 200 عدد ماسک احتکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف،احتکار و ... موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا اقدام لازم انجام گیرد.
انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول