اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تولید ماسک‌های دولایه استریل توسط اهالی یک روستا

مسؤول کارگاه تولید پوشاک در سلطان‌آباد رخ تربت حیدریه گفت: ماسک‌های دولایه استریل توسط خواهران بسیجی روستای سلطان‌آباد رخ در کارگاه این روستا در تربت حیدریه، برای کمک و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا تولید می‌شود.

تولید ماسک‌های دولایه استریل توسط اهالی یک روستا

فاطمه نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: ماسک‌های دولایه استریل توسط خواهران بسیجی روستای سلطان‌آباد رخ در کارگاه این روستا در تربت حیدریه برای کمک و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا تولید می‌شود.

مسؤول کارگاه تولید پوشاک در سلطان‌آباد رخ بیان کرد: در حال حاضر ماسک‌های دولایه از جنس اسپاند برای مراکز بهداشتی و استفاده عموم و شهروندان شهرستان تربت حیدریه تولید می‌شود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز جدی روستاهای بخش رخ و تربت حیدریه به این محصول روزانه یک هزار و ۲۰۰ عدد ماسک در این کارگاه تولید می‌شود که این تعداد بستگی به میزان سفارشات دارد.

نوربخش عنوان کرد: طی یک ماه اخیر بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در این کارگاه تولید شده که از این تعداد ۳ هزار عدد به صورت رایگان بین اهالی روستا توزیع شده است.

مسؤول کارگاه تولید پوشاک در سلطان‌آباد رخ با اشاره به اینکه پارچه و ملزومات توسط یکی از خیرین روستا تهیه شده و ۵ هزار عدد نیز به سفارش از تربت حیدریه بوده که با قیمت دولتی به فروش رسیده، متذکر شد: مابقی تولیدات هم به صورت سفارشی از مناطق مختلف بخش رخ بوده که با پارچه تترون تولید و تحویل داده شده است.  

وی افزود: در این کارگاه تولیدی هشت نفر نیرو از بانوان روستا مشغول به کار هستند و به طور متوسط روزانه هشت ساعت فعالیت دارند. 

نوربخش عنوان کرد: این کارگاه تولید خیاطی در سال ۹۷ با تلاش و همت بسیج سازندگی سپاه تربت حیدریه و کمیته امداد امام (ره) این شهرستان با هدف آموزش خیاطی به خواهران روستایی و ایجاد اشتغال بانوان روستا راه‌اندازی شد، در حال حاضر هم آماده پذیرش سفارشات پوشاک از منطقه و شهرستان هستیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول