اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان زندانی کرونایی ندارد/ 60 درصد زندانیان در مرخصی هستند

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه در ایام نوروز به 60 درصد زندانیان مرخصی داده شد، گفت: زندانی کرونایی در زنجان ندارد.

زنجان زندانی کرونایی ندارد/ 60 درصد زندانیان در مرخصی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز شیوع کرونا رصد کافی بر بازار و تخلفات در این حوزه انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به رصد توزیع اقلام بهداشتی و تهیه و توزیع آن گفت: افرادی به امید گران‌تر شدن این اقلام اقدام به احتکار کرده بودند و افرادی هم در این زمینه دچار تقلب شده بودند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش تقاضا، افرادی از این بازار سوء استفاده کرده بودند، افزود: در این راستا نظارت‌های لازم انجام شد و مراکز متعددی در این باره تعطیل و با افراد برخورد و برخی حتی به زندان معرفی شدند، چون این افراد از وضعیت موجود سوءاستفاده می‌کردند تا به درآمد بالایی برسند.

کرمی با بیان اینکه در بحث احتکار نیز برخوردهای بسیاری انجام شد، اضافه کرد: در راستای مقابله با گرانفروشی نیز نظارت‌های خوبی داشتیم و در این راستا اقلام خوبی برای استان تهیه شد، البته دستکش در داروخانه‌ها کمتر وجود دارد، اما هرچه موجود است در اختیار مردم قرار داده می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه روز گذشته نیز فاز جدید ماسک‌های جدید یکبار مصرف استریل شده راه‌اندازی شده که تولیدات روزانه آن 50 هزار عدد است، گفت: اما چون اولویت تولید ماسک با مراکز درمانی است، ابتدا مصرف و مدیریت آن به سمت مراکز درمانی خواهد بود و سپس به سمت نیازهای شهرداری هدایت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه درباره ماسک و دستکش اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: اگر این اقدامات صورت نمی‌گرفت قطعا دچار مشکل می‌شدیم.

کرمی همچنین در ارتباط با وضعیت زندان‌ زنجان نیز گفت: ما حتی یک مورد کرونایی در زندان نداریم و افرادی که در زندان هستند هم رصد می‌شوند و محیط زندان هم روزانه رصد می‌شود.

وی از همکاری سپاه و شهرداری در ارتباط با ضدعفونی زندان خبر داد و افزود: از زندانیان نیز چندین مرحله تب‌سنجی انجام شده و تیم غربالگری در آنجا مستقر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه در ایام نوروز به 60 درصد زندانیان مرخصی اعطا و کنترل‌های لازم هم انجام شد و تا زمانی که این افراد مشکلی برای جامعه ایجاد نکنند می‌توانند بیرون از زندان باشند، گفت: افرادی هم که در زندان هستند، یا امکان تامین ضمانت را نداشتند و یا افراد خطرناکی هستند که به دلیل حفظ امنیت جامعه اجازه خروج آنها از زندان داده نشده است.

کرمی گفت: در حال حاضر محیط زندان امن٬ پاک و آرام است و اوضاع زندان زنجان تحت رصد و مدیریت مجموعه قضایی قرار دارد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول