اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تعلیق کرونایی لیگ اتریش تا ژوئن ادامه می‌یابد

اتریشی‌ها قصد ندارند لیگ فوتبال خود را به خاطر شیوع کرونا در یکی ـ دو ماه آینده از سر گیرند.

تعلیق کرونایی لیگ اتریش تا  ژوئن ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس، لیگ فوتبال اتریش همانند تقریبا همه لیگ های جهان، مدت چند هفته است که به خاطر شیوع کرونا، دچار تعلیق شده است.

در ارتباط با از زمان از سرگیری این لیگ، دولت اتریش به خاطر جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و حفظ جان همه، در ماه های آینده، امکان از سرگیری نخواهد داد.

در خبری که به همین منظور در روزنامه اشتاندارد به چاپ رسید، عنوان شد دولت این کشور اروپایی  اجازه برگزاری مسابقات با حضور تماشاگررا تا پایان ماه ژوئن نمی دهد.

البته سخنگوی وزارت ورزش در اظهاراتی در جمع خبرنگاران عنوان کرد  هنوز  مشخص نیست آیا برگزاری  مسابقات ورزشی از جمله مسابقات فوتبال «بدون تماشاگر» مجاز خواهد بود یا خیر.

هوتکر اظهار داشت دولت اتریش براساس ارزیابی های دقیق روزانه اوضاع را کنترل می کند. این امکان هست به تیم ها و یا  ورزشکاران در آینده ای نزدیک اجازه تمرین با شرایط خاص داده شود اما امکان برگزاری مسابقات با حضور تماشاگر تا اواخر ژوئن وجود ندارد.

طبق آخرین آمار در سراسر جهان یک میلیون و سیصد و سی و پنج هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند. از این تعداد حدود 74 هزار نفر فوت کرده و حدود 277 هزار نفر نیز بهبود یافته اند.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول