اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع ۷ هزار ماسک در تهران و رشت توسط آستان امامزاده قاسم (ع) تهران

کارگاه تولید ماسک شیلددار در جوار امامزاده قاسم (ع) به منظور مبارزه با کرونا راه‌اندازی و محصولات تولید شده در برخی بیمارستان‌های درگیر کرونا در تهران و رشت توزیع شده است.

توزیع ۷ هزار ماسک در تهران و رشت توسط آستان امامزاده قاسم (ع) تهران

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، خادمان امامزاده قاسم (ع) تهران پس از شیوع کرونا و تعطیلی امامزادگان اقدام به برنامه‌ریزی برای کمک به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک در سطح شهر کردند.

بر همین اساس در مرحله نخست خیران و خادمان افتخاری امامزاده قاسم (ع) در دفتر شورایاری این آستان کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی کردند و پس از مدتی با هماهنگی‌های لازم با مدیر بیمارستان شهدای تجریش و نیاز به شیلد، تولید ماسک شیلددار را نیز در دستور کار قرار دادند.

با این روند، حال و هوای امامزاده قاسم (ع) در شمال تهران متفاوت از سال‌های گذشته شده است و در ایام نوروز هم که هر سال جوانان به سفر می‌رفتند، امسال برای مبارزه با کرونا کاری جهادی را آغاز کردند.

با تلاش جوانان و خادمان افتخاری امامزاده قاسم (ع) کمتر از یک هفته بیش از ۱۷ میلیون تومان به منظور تهیه ماسک و شیلد برای کادر درمانی جمع‌آوری شد و هم‌اکنون نیز روند کمک به تولید ماسک از سوی آستان امامزاده قاسم (ع) در حال انجام است.

به گفته ابوالفضل ربیعی دبیر شورایاری محله امامزاده قاسم(ع) ماسک و شیلدهای تولید شده در بیمارستان‌های شهدای تجریش، مسیح دانشوری و شهدای هفتم تیر توزیع و بخشی از این محصولات به ویژه ماسک برای بیمارستان‌های استان گیلان به ویژه رشت ارسال شده است. همچنین با برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است برخی از ماسک‌های بهداشتی در اختیار نیروهای زحمتکش شهرداری قرار گیرد.

تاکنون حدود ۷ هزار ماسک شیلددار به همت خادمان آستان امامزاده قاسم (ع) تهران تولید و توزیع شده است.

در ادامه فیلمی از کارگاه تهیه ماسک و شیلد در جوار امامزاده قاسم (ع) را مشاهده می‌کنید؛

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول