اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

توزیع ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی رایگان در روستاهای خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی در ارتباط ویدئوکنفرانس با رئیس‌جمهور گفت: با اعتبارات دهیاری‌ها و اقدامات سپاه استان، ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی رایگان به‌تمامی روستاییان خراسان شمالی اهدا و توزیع شد.

توزیع ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی رایگان در روستاهای خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمدعلی شجاعی ظهر امروز در ارتباط ویدیو کنفرانس با رئیس‌جمهور به تشریح آخرین اقدامات انجام‌شده در راستای مقابله با شیوع کرونا در خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: اکنون خراسان شمالی به‌عنوان یک جمع متشکل و منسجم هستند که تمام اجزای حاکمیت و مردم با یکدیگر و همگام باهم در برابر مشکلات قرار دارند.

وی وضعیت سفید استان در اغتشاشات بنزین و سوخت و همچنین کمترین تخلفات در برگزاری انتخابات سال ۹۸ را ازجمله همکاری مردم و مسئولان دانست و افزود: از سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی در تیرماه سال گذشته، ۸۰ درصد مصوبات و اعتبارات آن محقق شده و بیش از ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط مؤسسات خصوصی در استان در شرف انجام است.

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه سالانه ۲۰ میلیون مسافر از این استان گذر می‌کنند، تصریح کرد: باوجود گذر ۳ میلیون مسافر از ۲۵ اسفندماه تا کنون از خراسان شمالی، استان تحت تأثیر موج بیماری تا حدودی قرار گرفت اما توانستیم حرکت جدی مقابله با کرونا را حفظ کنیم و با حساب کشی از مسئولان، مقابله با بیماری ادامه یافت.

وی از تدوین طرح جامع جلوگیری از آثار مخرب ویروس کرونا بر بخش‌های مختلف استان خبر داد و افزود: این طرح دارای سه بخش است که دستورات فوریت دار آن بازگشایی‌ها بر طبق دستورات ریاست جمهوری و ستاد ملی کرونا از 23 فروردین‌ماه است و همه شرایط برای این اقدام آماده است.

شجاعی در انتها به تأمین ۱۲۰ هزار بسته رایگان بهداشتی برای روستاهای خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: طی توافقی سه جانبه فی‌مابین استانداری، سپاه استان و دستگاه‌های نظارتی، با کمک اعتبارات دهیاری‌ها و همچنین فعالیت گروه‌های جهادی در استان، بیش از ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی رایگان برای روستاییان استان تأمین و توزیع شد.

اقدامات خراسان شمالی برای پیشگیری و کنترل کرونا ارزشمند است

رئیس‌جمهور نیز دراین‌ارتباط ویدئوکنفرانس گفت: خوشبختانه خراسان شمالی در  زمینه پیشگیری و کنترل  بیماری کرونا ویروس اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

دکتر حسن روحانی خاطرنشان کرد: تولید همیشه برای کشور ما حائز اهمیت بوده است و در شرایط بیماری کرونا ویروس، تولید الکل و مواد ضدعفونی‌کننده نیز ارزش مضاعف دارد که خراسان شمالی در این زمینه خوب عمل کرده است.

گفتنی است بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این استان ۴۷۹ مبتلابه کرونا شناسایی‌شده و ۲۹۸ بیمار بهبود پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول