اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

لزوم حمایت معیشتی و اقتصادی از خبرنگاران و رسانه‌های استان قزوین

رئیس خانهٔ مطبوعات استان قزوین با اشاره به شرایط ویژه شیوع بیماری و وضعیت رسانه‌های استان از ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا خواست تا تدابیر حمایتی، معیشتی و اقتصادی از رسانه‌ها و خبرنگاران را به تصویب برسانند.

لزوم حمایت معیشتی و اقتصادی از خبرنگاران و رسانه‌های استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رئیس خانهٔ مطبوعات استان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در دفتر معاون سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، ضمن تشکر از فعالیت‌های ستاد استانی مقابله با کرونا و تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان عنوان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها از ایام پرتب و تاب انتخابات تا کنون نه تنها تعطیلی و استراحت نداشتند بلکه رسانه‌های بسیاری پا به پای دیگر زحمت‌کشان در میدان حضور داشتند تا به انتقال اخبار دقیق و صریح در جامعه کمک کنند.

خرم‌نیا عملکرد رسانه‌های استان را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در این میان رسانه‌های برخط و خبرگزاری‌ها در کنار چند رسانه مکتوب بیش از دیگر رسانه‌ها پای کار بودند و تمام تلاش خود را برای آموزش، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم به کار بستند.

وی با اشاره به اقدام مشترک خانهٔ مطبوعات  و بسیج رسانه در توزیع اقلام بهداشتی میان رسانه‌ها، گفت: تلاش خبرنگاران در میدان مقابله با کرونا شاید کم‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد و از این رو لازم است تا به صورت مستمر به رسانه‌هایی که در تولید محتوا در این روزها فعال هستند بسته‌های بهداشتی مورد نیاز اختصاص داده شود.

خرم‌نیا به لزوم توجه به اقتصاد رسانه و معیشت خبرنگاران اشاره کرد و افزود: در شرایط سخت شیوع بیماری رسانه‌های مکتوب محدودیت انتشار دارند و رسانه‌های برخط هم با توجه به تعطیلی بنگاه‌ها اقتصادی با مشکل منابع درآمدی مواجه هستند، از این رو لازم است تا معیشت خبرنگاران و وضعیت اقتصادی آن‌ها همانند دیگر اقشار و صنوف مورد توجه قرار گیرد.

رئیس خانهٔ مطبوعات استان قزوین از رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان خواست تا تدابیر حمایت معیشتی و اقتصادی از خبرنگاران در ستاد استانی و در صورت لزوم در ستاد ملی مقابله با شیوع بیماری کرونا تصویب شده و اجرایی گردد.

خرم‌نیا در پایان از تلاش تمامی رسانه‌ها به‌ویژه ایسنا، ایرنا، ایلنا، فارس، بسیج، تسنیم، تابناک، صبح قزوین و ولایت قزوین در انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش در شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا تشکر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول