اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

باز بودن مرزهای مبادلاتی برای تبادل بار / ورود 596 دستگاه خودروی بار موز از نخجوان به کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از ممنوعیت مسافرت‌های خارجی زمینی خبر داد.

باز بودن مرزهای مبادلاتی برای تبادل بار / ورود 596 دستگاه خودروی بار موز  از نخجوان به کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اروجعلی علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: از 6 اسفند سفرهای خارجی مرزی استان از جمله با ارمنستان قطع شده که این امر ادامه دارد اما در بخش حمل باری و کامیونی در فاصله زمانی بین 13 اسفند تا 5 فروردین ممنوعیت در این بخش وجود داشت که با لغو ممنوعیت تردد وسایل باری از 5 فروردین دوباره استارت خورده است.

وی تاکید کرد: برای رانندگان ترانزیت کارت سلامت جهت سفرهای خارجی، گندزدایی و ضدعفونی شبانه‌روزی مبادی ورودی و خروجی، تجهیزات و وسایل حمل و نقلی، استقرار اکیپ‌های هلال احمر و بهداشت در مبادی و ... از موارد اقدامات پیشگیرانه به‌منظور جلوگیری از شیوع کروناست.

علیزاده از ورود 596 دستگاه خودروی بار موز به کشور از طریق نخجوان خبر داد و یادآور شد: این مدت 49 دستگاه بار تخم‌مرغ و 49 دستگاه با محموله گوشت از طریق مبادی مرزی ورودی استان وارد کشور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی در پاسخ سوال خبرنگار فارس در تبریز به موضوع کنترل آلودگی بارهای ورودی اضافه کرد: تمام پروتکل‌های مربوطه در این زمینه به تمام مبادی ورودی ابلاغ تمام بارها، خودروها و رانندگان به صورت دقیق ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول