اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بارش برف بهاری در ارتفاعات آستارا

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان آستارا گفت: از شب گذشته بارش برف در ارتفاعات بخش مرکزی این شهرستان به صورت پراکنده آغازشده که طبق برآورده‌های صورت‌گرفته تاکنون ۱۲ سانتی‌متر برف در محور آستارا-اردبیل و گردنه حیران به زمین نشسته است.

بارش برف بهاری در ارتفاعات آستارا

کامبیز لقمانی‌مقدم بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: از شب گذشته بارش برف در ارتفاعات بخش مرکزی این شهرستان به صورت پراکنده آغازشده که طبق برآورده‌های صورت‌گرفته تاکنون ۱۲ سانتی‌متر برف در محور آستارا-اردبیل و گردنه حیران به زمین نشسته است. 

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه محور آستارا-اردبیل باز بوده و گزارشی مبنی‌بر مسدود بودن راه‌های روستایی مخابره نشده است، افزود: تردد وسائط نقلیه در محور آستارا-اردبیل و راه‌های روستایی با بستن زنجیرچرخ و رعایت نکات ایمنی امکان‌پذیر است. 

فردین فرتوت‌نیا رئیس اداره هواشناسی شهرستان آستارا نیز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان از ورود توده بارش‌زا از سمت سیبری به این شهرستان خبر داده و گفته بود به دنبال ورود این سامانه به شهرستان آستارا در مناطق کوهستانی بخش مرکزی ازجمله حیران، سیج و گیلده بارش برف خواهیم داشت. 

به گزارش فارس، به دنبال ورود سامانه بارش‌زا به شهرستان آستارا، وضعیت آب‌وهوایی این شهرستان تا روز پنج‌شنبه بارش باران همراه با برف در ارتفاعات پیش‌بینی‌شده و اعضای ستاد مدیریت بحران از مردم خواسته‌اند از حضور در کنار رودخانه‌ها و آب‌گیرها اجتناب کنند.  

انتهای پیام /۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول