اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ضدعفونی ۷۰ پایگاه ادارات کل در لرستان توسط بسیج کارمندان

مسئول بسیج کارمندان لرستان با اشاره به اینکه گندزدایی و ضدعفونی کردن در مرکز بسیج کارمندان گفت: تعدادی اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده جمع آوری شده و بین کارمندان اداره و مناطق محروم توزیع شده است.

ضدعفونی ۷۰ پایگاه ادارات کل در لرستان توسط بسیج کارمندان

امین صارمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به شیوع کرونا ویروس در لرستان و احتمال درگیری بیشتر کارمندان با این موضوع اظهار داشت: کارمندان با توجه به شرایط کاری خود بیشتر در معرض ابتلا به کرونا ویروس هستند.

وی افرود: مانوری در کل ادارات برای ضدعفونی کردن محیط کاری کارمندان ایجاد شده است.

مسئول بسیج کارمندان لرستان با اشاره به اینکه هر پایگاه یک گروه جهادی تشکیل می‌دهد بیان کرد:در این‌ مانور خدماتی توسط بسیجیان در اداره خود با امکاناتی که توسط ما تهیه می شود مجموعه را ضد عفونی انجام می دهد.

وی عنوان کرد: حدود ۷۰ اداره کل این مانور را انجام می دهند شامل زیرمجموعه این ۷۰ پایگاه در ادارات کل و قطعاً به تبع ادارات شهرستان نیز به صورت جداگانه انجام می شود.

صارمیان با اشاره به اینکه گندزدایی و ضدعفونی کردن در مرکز بسیج کارمندان تصریح کرد: تعدادی اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده جمع آوری شده و بین کارمندان اداره و مناطق محروم توزیع شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول