اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استاندار: محدودیت‌های ورودی به خراسان‌ رضوی پا برجاست

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه سیاست‌های محدود کننده هنوز پابرجاست، گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص چگونگی فعالیت واحدهای صنفی کم‌خطر، از روزهای آینده پروتکل‌های بهداشتی را تهیه می‌کند.

استاندار: محدودیت‌های ورودی به خراسان‌ رضوی پا برجاست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‎حسینی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از کادر درمانی و مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی، اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های رسیده همچنان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سیاست‌های محدودکننده در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان ادامه خواهد داشت، افزود: همانطور که در ستاد ملی مقابله با کرونا هم مصوب شد، محدودیت‌های خارج از استانی همچنان به قوت خود باقی‌ است.

وی ادامه داد: بر اساس نظر پزشکان، در صورتی که تجمعات کاهش پیدا کند و زنجیره انتقال قطع شود، قطعا در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تاثیرگذار خواهد بود.

رزم‌حسینی در ارتباط با توزیع بسته‌های معیشتی گفت: 300 هزار  بسته معیشتی در سطح استان پیش‌بینی شده است که بخشی از آن در اختیار جامعه هدف قرار گرفته و مابقی هم توزیع خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: با توجه به اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل کم خطر می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند، دانشگاه علوم پزشکی پروتکل‌های بهداشتی مربوط به نحوه چگونگی فعالیت این واحدها را با جزئیات مشخص می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نظارت بر اصناف برای اجرای پروتکل‌های ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، بر عهده تعزیرات، اصناف و پلیس نظارت بر اماکن خواهد بود.

رزم‌حسینی ضمن تشکر از مردم استان برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌ویژه در روز طبیعت گفت: فرهنگ مربوط به رفتار اجتماعی باید توسط رسانه‌ها و صداوسیما مرکز استان تبلیغ شود تا مردم در خانه‌ها بمانند.

انتهای پیام/ 70061/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول