اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اطلاعات سپاه فجر علاوه بر ماموریت خود یاری رسان کادر درمان بوده است

مسئول روابط عمومی سپاه فجر گفت: سازمان اطلاعات سپاه فجریاری رسانی به کادر درمان استان را به عنوان رسالت اجتماعی خود می داند.

اطلاعات سپاه  فجر علاوه بر ماموریت خود یاری رسان کادر درمان بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سرهنگ جلال یارمحمدی با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه فجر از زمان بروز بیماری کرونا در استان فارس اقدامات  موثری را در راستای امنیت حقیقی و روانی انجام داده است، گفت: این اقدامات موثر تنها محدود به برخورد قاطع با محتکران مواد ضدعفونی و محصولات بهداشتی کننده نبوده وهمچنین یاری رسانی به کادر درمان را رسالت خود می داند.

وی ادامه داد: برقراری نظم و امنیت  وهمچنین مقابله با افراد سودجو و محتکران اقلام بهداشتی و تولید کنندگان محصولات بهداشتی غیر استاندارد از جمله اقدامات اطلاعات سپاه فجر است که توانسته در راستای ارائه خدمت به مردم گام بردارد.

یارمحمودی با تاکید بر  اینکه حفظ سلامت کادر پزشکی و پرستاران در حقیقت حفظ سلامت جامعه است، افزود: بر اساس این رسالت اجتماعی مهم و با توجه به اینکه کادر بهداشت و درمان فارس در خط مُقدم رویارویی با بیماری کرونا حضور دارند.

وی ادامه داد: به پاس قدردانی از ایثار و از جان گذشتگی پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان استان فارس تعداد  5 هزار بطری مواد ضدعفونی کننده به ارزش چهار میلیارد ریال از سوی سازمان اطلاعات سپاه فجر به دانشگاه علوم پزشکی فارس اهدا شد.

مسئول روابط عمومی سپاه فجر یادآورشد: اهدای این اقلام بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی در کنار سایر اقدامات سپاه و بسیج فارس نظیر رفع آلودگی و ضدعفونی اماکن شهری، حضور فعال در غربالگری افراد و آگاهسازی جامعه همگی برگ زرینی در کارنامه درخشان سپاه  وبسیج در خدمت رسانی به اقشار جامعه وقدردانی از زحمات مخلصانه مدافعان سلامت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول