اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

واکنش پلیس به جریمه خودروی کادر درمانی در گیلان

پلیس راهور ناجا در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جریمه خودروی کادر درمانی در گیلان واکنش نشان داد.

واکنش پلیس به جریمه خودروی کادر درمانی در گیلان

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در واکنش به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جریمه کادر درمانی حین تردد بین شهری در استان گیلان گفت: در اجرای سیاستهای ستاد ملی مبارزه با کرونا که عمده تصمیم سازان آن، از کادر محترم و زحمتکش درمان کشور هستند، پلیس راهور به جد نسبت به اعمال محدودیت در ترددهای با پلاک غیر بومی  اقدام می کند.

وی افزود: از زمان شروع اجرای این طرح  به همکاران سراسر کشور ابلاغ گردید، تسهیلات لازم در تردد کادر درمان و سایر مشاغل ضروری را در اجرا لحاظ کرده و توقیف و جریمه را بنا به ضرورت و عدم کفایت تذکر اعمال کنند. در طول اجرای طرح  برخی از هموطنان با ارائه مدارک غیر قابل قبول و یا حتی نامعتبر، اصرار به انجام سفرهای غیر ضروری می کنند که همکاران بنده ناچارند از ترددهای آنان ممانعت کنند.

سرهنگ جهانی بیان کرد: مدارک قابل قبولی که به همکاران ابلاغ گردیده تا با ارائه آن از سوی مترددین اجازه عبور دهند، مدارک مشخصی است و تشخیص اصالت سایر مدارک، مانند نامه اداری، حکم مأموریت و...که مستلزم استعلام است، در حین اجرای مأموریت ممکن نبوده و همکاران بعضاً ناچار به جریمه و یا توقیف خودروهای پلاک شخصی می گردند که مأموریت آنان برای افسر، قابل احراز نیست.

وی ادامه داد: همه این محدودیت ها و سخت گیری ها در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامت هموطنان صورت می پذیرد، لذا مالکان خودروهای شخصی کادر درمان که به واسطه عدم امکان احراز مجاز بودن تردد آنان، جریمه شده و یا توقیف شده‌اند، می توانند برای بررسی موضوع با همراه داشتن مدارک مثبته به پلیس راهور استان، مراجعه و از آن طریق اگر حقوقی داشتند احیاء شود نه اینکه اقدام به نشر آن در شبکه های اجتماعی کنند.

سرهنگ جهانی در پایان با اشاره به اینکه افسران راهور با کمترین امکانات بهداشتی در شرایط پر ریسک معابر و یا بگوییم خدمت طاقت فرسا، به صورت شبانه روز حضور دارند، از عموم هموطنان خواست: افسران راهور را همرزمان مظلوم و بی ادعای خود، در مقابله با این بیماری دانسته و مطمئن باشند جریمه یا توقیف، به عنوان آخرین ابزار قانونی، برای همکاران ما نیز خوشایند نبوده و صرفاً راهی است که اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا را ممکن می سازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول