اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم بارش‌ برف و باران تا فردا در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان مازندران گفت: بارش باران و برف در ارتفاعات تا فردا در آسمان مازندران تداوم دارد.

تداوم بارش‌ برف و باران تا فردا در آسمان مازندران

احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: عصر روز گذشته بارش‌ها در آسمان مازندران شروع شد که شاهد بارش باران و بارش برف در ارتفاعات استان همراه با کاهش دما و وزش باد در استان بودیم.

وی افزود: بیشترین بارش باران از رامسر 68، گالش‌محله رامسر 64، خشکه‌داران تنکابن 55، نوشهر 36 و بیشترین برف از دنا علیای چالوس با ارتفاع 12 و سیاه‌بیشه با پنج سانتی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بیشترین سرعت وزش با از گلوگاه با 58، بابلسر 54 و آمل با 43 کیلومتر بر ساعت بوده است.

اسدی با بیان اینکه بارش باران و بارش برف در ارتفاعات تا فردا در آسمان مازندران تداوم دارد، تصریح کرد: عصر فردا به‌تدریج از میزان ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته می‌شود.

وی بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پنج‌شنبه و جمعه هرچند جو نسبتا پایدار است اما سامانه بارشی که از غرب وارد کشور شده موجب می‌شود روز پنج‌شنبه ارتفاعات غربی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: همچنین روز جمعه نیز بارش‌های پراکنده به‌ویژه در غرب و ارتفاعات استان خواهیم داشت.

اسدی با تاکید بر اینکه هرچند امروز کاهش دما اتفاق افتاد اما روند کاهش دما کماکان فردا ادامه دارد، خاطرنشان کرد:باتوجه به شرایط کاهش دما شالی‌کاران تمهیدات لازم را در ارتباط با خزانه برنج بیندیشند.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/86034/ع/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول