اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

معتمدی: بچه درس‌خوانی هستم و تیزهوشان قبول شدم/ سهراب باعث شد وزنه‌بردار شوم

وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم ایران گفت: سهراب مرادی قهرمان جهان و المپیک همشهری‌ام است و با دیدن مسابقه‌های او علاقه زیادی به وزنه‌برداری پیدا کردم.

معتمدی: بچه درس‌خوانی هستم و تیزهوشان قبول شدم/ سهراب باعث شد وزنه‌بردار شوم

رسول معتمدی‌سده در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه روزهای تعطیل کرونایی چه می کند، اظهار داشت: ابتدا سال نو را به تمامی هموطنانم تبریک می‌گویم و ان‌شالله سال خوبی برای همه باشد. با توجه به تعطیلی باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی در تمام کشور بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، من هم مثل تمامی ورزشکاران در داخل خانه مانده‌ام تا شرایط به حالت عادی بازگردد. در این شرایط اصلا نمی‌شود تمرین مناسب داشت ولی با پیگیری و تعامل ایجاد شده و رعایت نکات بهداشتی کم و بیش تمرینات خود را ادامه می‌دهم. البته در اصفهان یک روز باشگاه را می‌بندند و یک روز باز می‌کنند و اصلا برنامه درست و اصولی تمرینی ندارم. در تعطیلات عیدنوروز هم حتی به دید و بازدید نرفتم و امیدوارم هر چه زودتر ریشه این ویروس خطرناک کنده شود. به تمامی کادر درمانی پزشکان و پرستاران خسته نباشید می‌گویم.

 دارنده مدال نقره جوانان 2018 آسیا در خصوص قرار گرفتن بین نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی 2020 بزرگسالان آسیا، گفت: کار سختی را در رکوردگیری آخر سال 98 داشتم چون در اسفندماه اکثر باشگاه‌ها تعطیل بود و از سوی مسئولان هیأت استان نیز حمایت نشدم تا تمرین بکنم. خدا را شکر می‌کنم که توانستم نظر مثبت سرمربی تیم ملی را جلب کنم و در لیست 10 نفره رقابتهای قهرمانی آسیا قرار گیرم. در حال حاضر سهراب مرادی و بنده نمایندگان وزنه‌برداری اصفهان در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستیم ولی هیچ تماسی از سوی رییس هیأت استان با گرفته نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به مصاحبه اخیر رییس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان متوجه شدم که چرا از من حمایت نکرده است، چون من جز وزنه برداران نمونه استان نیستم!

دارنده مدال برنز جوانان جهان در خصوص تعویق مسابقات قهرمانی آسیا نیز تاکید کرد: تعطیلی این رقابتها در انگیزه و روحیه من تاثیر خیلی بد گذاشت و با تاخیر این پیکارها و عدم تمرین ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی، هم‌اکنون نفرات آمادگی خوبی ندارند. اما امیدوارم هرچه زودتر این مسابقات برگزار شود تا بتوانم در اولین مسابقه بین‌المللی رده بزرگسالان خودم، به خوشرنگترین مدال دست پیدا کنم.

 

وزنه‌بردار اهل سده‌لنجان در خصوص اینکه غیر از وزنه‌برداری به چه کاری مشغول است، گفت: سهراب مرادی قهرمان جهان و المپیک همشهری‌ام است و با دیدن مسابقه‌های او علاقه زیادی به وزنه‌برداری پیدا کردم. از سال 91 تا به امروز نیز زیر نظر استاد ایرج معینی در سده‌لنجان به فعالیت خود ادامه می‌دهم. کنار وزنه‌برداری در رشته علوم ورزش تحصیل می‌کنم و من بچه درس‌خوانی هستم. در دبیرستان تیزهوشان نمونه دولتی سهمیه گرفتم و حتی در کنکور مهندسی پزشکی قبول شدم.

وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم ایران در خصوص ارزیابی عملکردش در سال 98 و برنامه‌های امسال نیز اظهار داشت: در مسابقات لیگ برتر با نفراتی همچون کیانوش رستمی، سیدایوب موسوی و دیگر ملی‌پوشان رقابت کردم و توانستم وزنه‌های خوبی را به ثبت برسانم و وارد تیم ملی بزرگسالان شوم. به نظرم تا حدودی عملکرد خوبی داشتم. در سال جدید، فقط باید تمریناتم را با قدرت برای مسابقات پیش‌رو قهرمانی آسیا پیگیری کنم. هدف بعدی‌ نیز قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.

نایب قهرمان جوانان آسیا در خصوص هدفش در این رشته عنوان کرد: تمام سعی و تلاشم این است که به سختی تمرین کنم و با جدیت به دنبال کسب مدال‌آوری و افتخارآفرینی برای کشور در بازیهای آسیایی 2022 و بازیهای المپیک پاریس 2024 باشم. 

معتمدی می‌خواهد جواب اعتماد مربیان خود را بدهد: از همه کسانی که مرا در سال 98 همراهی کردند تا پس یکسال و نیم به اردوی تیم ملی دعوت شوم تشکر می‌کنم. درضمن از علی مرادی رئیس فدراسیون، محمدحسین برخواه سرمربی و علی جباری مربی تیم ملی، ایرج معینی مربی استانی‌ام و استاد سیدمرتضی سیف‌زاده سپاسگذار و قدردان زحمتشان هستم و امیدوارم جواب اعتماد آنها را به خوبی بدهم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول