اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

بهتری: انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی گفت: با برگزاری انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ تشکیل می‌شود.

بهتری: انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی، یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی پیرامون وضعیت رشته های تحت پوشش فدراسیون اظهار داشت: این فدراسیون تعداد زیادی رشته رزمی را در قالب انجمن و کمیته و گروه تحت پوشش دارد لذا لازم است تا نسبت به عملکرد روسای رشته ها در حوزه های مختلف همگانی، قهرمانی، فرهنگی و غیره حساس باشیم. در همین راستا در سال جدید با ایجاد ساز و کار مناسبی در صدد هستیم تا نسبت به بررسی عملکرد رشته ها اقدام نماییم.

وی افزود: این اقدام به جهت ارتقا سطح عملکرد و در نهایت پیشرفت هر چه بیشتر رشته های تحت پوشش فدراسیون انجام خواهد شد.

بهتری در ارتباط با وضعیت کیک بوکسینگ در این فدراسیون گفت: جای خالی تشکیل تیم ملی کیک بوکسینگ در این فدراسیون احساس می‌شود و ما باید در این رابطه اقدام نماییم. برای تحقق این امر در زمان مناسب و پس از شرایط فعلی کشور، رقابتهای انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ با حضور نفرات منتخب رشته های کیک بوکسینگ تحت پوشش فدراسیون برگزار خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با جامعه آماری و توسعه همگانی فدراسیون گفت: برنامه های مختلفی برای نیل به اهداف همگانی نیز داریم و البته جهت دستیابی به این اهداف و دریافت صحیح از جامعه مخاطب خود بایستی هیات ها و رشته های تحت پوشش فدراسیون نسبت به اخذ کارت بیمه ورزشی ورزشکاران و کارت عضویت فدراسیون با دقت و جدیت کامل اقدام نمایند. 

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی با اشاره به برنامه های دیگری که در دست اقدام است، تاکید کرد: برنامه های زیادی را در دست اقدام داریم که انشاءالله در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد اما در حال حاضر و با توجه به شرایط وجود ویروس کرونا در کشور از یکسو و استقبال خوب جامعه مخاطب ما در طرح چالش ورزش در خانه بر آن شدیم تا برنامه آموزش های مجازی با رعایت اصول آموزشی و حساسیت های لازم  جهت یادگیری مناسب را در دستور کار قرار دهیم که به زودی چگونگی و اجرای آن به اطلاع ذینفعان در کشور خواهد رسید.
انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول