اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

لزوم توجه جدی به بهداشت کودکان کار در آذربایجان‌غربی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر توجه جدی به بهداشت کودکان خیابانی و کودکان کار آذربایجان غربی گفت: مقرر شده سازمان بهزیستی و شهرداری‌ها در این خصوص هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند تا اقدامات لازم دراین زمینه انجام شود.

لزوم توجه جدی به بهداشت کودکان کار در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع رسانی که امروز در استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، به ایجاد بانک اطلاعاتی کرونایی‌ها در استان اشاره و اظهار کرد: بانک اطلاعاتی افراد تست مثبت کرونا در استان ایجاد می‌شود تا نظارت‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آنها انجام شود.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از هشتم اسفند ماه تا بیستم فروردین ماه، تصریح کرد: از بیست و چهارم این ماه وارد مرحله جدیدی از مبارزه با شیوع ویروس کرونا  خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با تقدیر از مردم برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روزهای گذشته، افزود: از بیست و سوم فروردین ماه به بعد تمام مشاغل به استثنای مشاغلی که لیستشان ارائه خواهد شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه خواهند داد.

مصطفوی تاکید کرد: اصل در خانه ماندن را همچنان به عنوان شعار اصلی ستاد استانی کرونا باید رعایت و همچنین اطلاع‌رسانی شود تا مردم به این امر بیش از پیش توجه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: افراد بیمار و افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند نباید در محل کار خود حضور داشته باشند.

مصطفوی با اشاره به برگشت ساعت کاری ادارات به حالت عادی، اظهار داشت: از روز بیست و سوم فروردین ماه ساعت کاری ادارات به حالت عادی باز خواهد گشت و بر اساس تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا، فعالیت ادارات از روز بیست و سوم فروردین ماه از ساعت ۷ و نیم تا ۱۳ و نیم با فعالیت دو سوم کارکنان و یک سوم آنها با صلاحدید مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

وی با اشاره به حضور معتادان متجاهر، کودکان خیابانی و کودکان کار که بدون رعایت موارد بهداشتی در سطح شهر تردد می‌کنند، گفت: مقرر شده سازمان بهزیستی و شهرداری‌ها در این خصوص هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند تا اقدامات لازم دراین خصوص انجام شود تا باعث آلودگی و انتقال ویروس کرونا نشوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول