اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کانوکانادایی بانوان قطب قایقرانی آسیا است

دارنده نشان طلای کانوکانادایی قهرمانی آسیا با بیان اینکه کانوکانادایی از شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک برخوردار است، گفت: قایقرانان بانو در سال‌های اخیر با تلاش و پشتکار موفق شدند به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست پیداکرده و به‌عنوان قطب قایقرانی آسیا مطرح شوند.

کانوکانادایی بانوان قطب قایقرانی آسیا است

پریسا محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با بیان اینکه کانوکانادایی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا تاریخ‌سازی کرده است، اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۸ برای نخستین بار در تاریخ ورزش کانوکانادایی بانوان کشورمان موفق به کسب نشان طلا در ماده چهار نفره ۵۰۰ متر شده و رکوردی جدید به نام خود ثبت کردیم.

ملی‌پوش گیلانی تیم ملی کانوکانادایی بانوان کشورمان با اشاره به اینکه کسب نشان نقره در ماده دونفره در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ حسن ختامش در این آوردگاه آسیایی بوده است، افزود: قایقرانان بانو در سال‌های اخیر با تلاش و پشتکار موفق شدند به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست پیداکرده و به‌عنوان قطب قایقرانی آسیا مطرح شوند.

محمدزاده با تأکید بر اینکه از شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک برخوردار هستند، گفت: تنها یک قایق از قاره آسیا در کانوکانادایی دونفره شانس کسب سهمیه المپیک را دارد ولی به دلیل اینکه قایقرانان چینی و ازبکستانی در مسابقات جهانی موفق به کسب سهمیه شده‌اند، مسیری آسانتر برای کسب سهمیه در پیش داریم.

وی با بیان اینکه اردوهای تیم ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است، گفت: اردوهای تیم ملی تعطیل است ولی تمریناتمان تعطیل نبوده و به‌صورت انفرادی در حال تمرین هستیم؛ تمرینات بدنسازی را در خانه انجام داده و تمرینات تاکتیکی را با استفاده از ارگومتر انجام می دهیم.

دارنده نشان طلای کانوکانادایی قهرمانی آسیا با اشاره به اینکه رقابت های قهرمانی آسیایی تایلند انتخابی المپیک توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است، گفت: منتظر اعلام تاریخ جدید رقابت های انتخابی المپیک بوده و برای کسب سهمیه المپیک توکیو لحظه شماری می کنم.

محمدزاده با بیان اینکه قایقرانی ورزشی رکوردی است، تصریح کرد: ترکیب تیم ملی تا واپسین روزهای انتهایی اردوهای تیم ملی مشخص نبوده و در رکوردگیری های تیم ملی همواره برترین ورزشکار رشته کانوکانادایی بوده ام.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول