اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

عملکرد کمیته امداد در خراسان شمالی شفاف شود

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی به شفاف سازی کمک های مردمی و نحوه هزینه کرد آن تاکید کرد و گفت: باید با مردم شفاف باشیم و مردم نسبت به کمک های خود مطلع باشند‌.

عملکرد کمیته امداد در خراسان شمالی شفاف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی مجید الهی راد در جمع امدادگران این نهاد در دو شهرستان شیروان و فاروج به بیان راهبردهای ابلاغی ریاست محترم کمیته امداد در سال ۹۹  پرداخت و اظهار کرد: برون سپاری برخی خدمات ،کاهش پرونده های مددکاران و تقویت مشارکت های مردمی از مهمترین برنامه های راهبردی سال جاری است.

وی بهره برداری از تمام ظرفیت های موجود در جهت جذب مشارکت های مردمی و تبلیغ روش های پرداخت غیر حضوری را  نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: تبلیغ روشهای غیرحضوری در خدمتگزاری به محرومین و جذب مشارکت های مردمی  باید در راس فعالیت های حوزه مشارکت ها باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی به شفاف سازی کمک های مردمی  و نحوه هزینه کرد آن تاکید کرد و گفت: باید با مردم شفاف باشیم و مردم نسبت به کمک های خود مطلع باشند‌.

الهی راداطلاع رسانی نحوه هزینه کرد کمک های مردمی از طریق فضای مجازی و یا ارسال گزارش مکتوب را از جمله فرآیندهای شافیت عملکرد این نهاد در بین جامعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه  باید ارتباط و گفتار صحیح امدادگران با مردم موثر و کاربردی شود، خاطر نشان کرد:مردم شریف استان در جشن نیکوکاری کمک های خوبی داشتند و امیدوارم اتفاقات خوبی در سال جاری رقم بخورد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی  مسئولیت را امانتی بر گردن افراد دانست و گفت: مسئولیت فرصتی است برای خدمت بیشتر به مردم و تغییرات مدیریتی تنها برای بهبود بخشیدن به خدمت صادقانه است.

الهی راد در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط حاد امروز جامعه در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: وجود ویروس کرونا نشان از ضعف بشریت در مقابل اراده خداوند است و فرصتی است که انسان نسبت به فقیر بودن خود پی ببرد.

وی توجه به جایگاه فضائل اخلاقی و تقویت معنویت و روحیه انقلابی را در بین امدادگران در عرصه خدمت رسانی به محرومین مهم برشمرد وافزود: محیط خدمت باید مبرا از هر گونه آسیب و انحراف باشد و امدادگران متخلق به آداب اسلامی باشند و خود را میزان برای سنجش عملکرد خود و رفتار با ولینعمتان قرا داده و بیان داشتند :غفلت نسبت به جایگاه حساس خطیر امداد رسانی یکی از معایب بزرگ  در عرصه خدمت گزاری به مردم است و باید از تمامی فرصت های موجود به نفع محرومین استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی شکرگزاری در خدمت گزاری به مردم را مهم برشمرد و افزود:  اگر قدردان جایگاه امروزمان باشیم خداوند نعمت های خودش را بیشتر خواهد نمود.

الهی راد با اشاره به آیات قرآنی در زمینه خلوص و صداقت در کار گفت: خالصانه خدا را بخوانیم طوری نباشد که تنها در مواقع اضطرار سراغ خدا را بگیریم.

وی به برکات ایام نیمه شعبان و بهره گیری از فیوضات این ماه برای خدمت به نیازمندان اشاره و تصریح کرد: باید از فرصت ماه شعبان المعظم برای خدمت به محرومین استان استفاده کنیم .

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در ادامه ضمن تقدیر از روسای شهرهای شیروان و فاروج در خصوص نحوه خدمت به مردم خاطر نشان کرد: عوض شدن صحنه مسئولیت فرصت خوبی برای انتقال تجربیات به سایر حوزه ها و بهره برداری به نفع ولی نعمتان این نهاد است.

الهی راد به تلخی ها و مشکلات سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: درکنار تمام سختی های سال قبل اتفاقات خوبی نیز با همدلی همکاران در حوزه های مختلف امداد از جمله ساخت مسکن ، ایجاد اشتغال و مشارکت خوب مردم در کمک به نیازمندان اتفاق افتاد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول