اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

همدلی مردم در جریان مقابله با کرونا ستودنی است

فرمانده سپاه خوزستان گفت: مردم علی‌رغم مشکلات به وجود آمده، به جای ایجاد ناآرامی، با همدلی و صبوری به‌صورت داوطلبانه مشغول کمک رسانی به حوزه درمان هستند که این همدلی ستودنی است.

همدلی مردم در جریان مقابله با کرونا ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان امشب در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا دزفول، با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کادر درمان، اظهار کرد: شهرستان دزفول و توابع آن در حوزه بهداشت و درمان جمعیت قابل‌توجهی از استان خوزستان را تحت پوشش دارد که کار عوامل دانشگاه علوم پزشکی را در این برهه نسبتا سخت کرده است.

شاهوارپور گفت: از ابتدای شروع مقابله با کرونا دو محور پیشگیری و درمان برای ما بسیار حائز اهمیت بوده است؛ در حوزه پیشگیری طبق نظر کارشناسان چون ویروس کرونا ناشناخته است اقدامات پیشگیرانه نسبت به درمان اولویت دارند پس هرچه در این بخش تلاش کنیم قطعاً هزینه‌های درمان کمتری خواهیم داد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر‌ (عج) خوزستان اذعان کرد: در طول چهل سال انقلاب سابقه نداشته‌ نماز جماعت مساجد و بقعه‌های متبرکه تعطیل شوند اما به دلیل شرایط پیش آمده ناچار به انجام چنین اقداماتی شدیم ولی بخش فرهنگی هر یک از این اماکن برای مقابله با کرونا پا به عرصه کمک‌رسانی نهاده‌اند.

وی ادامه داد: مردم علی‌رغم مشکلاتی که برایشان پیش آمده به جای ایجاد ناآرامی با همدلی و صبوری به‌صورت داوطلبانه مشغول کمک رسانی غیرمستقیم به حوزه درمان هستند که این همدلی ستودنی است.

شاهوارپور تصریح کرد: در دوران جنگ کشور ما متحمل سختی‌های فراوانی شد به‌ویژه شهری مانند دزفول که در تیررس موشک و بمباران‌های دشمن بود اما تجربیات زیادی در اختیارمان قرار گذاشت که امروز از آن‌ها در مواجهه با کرونا استفاده می کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)‌ گفت: هر چند که تریبون‌های زیادی را از جمله تریبون نمازجمعه از دست دادیم اما رسانه‌ها باید‌ در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی مردم کمک کنند تا با اراده خداوند و همکاری و همدلی مردم و مسئولین شاهد شکست بیماری کرونا باشیم.

وی افزود: با این‌که کشور ما در محاصره است اما تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود را پای کار آورده و در مقایسه با کشورهایی که تجهیزات و امکانات پیشرفته‌تری دارند به‌خوبی در حال مقابله با کرونا ویروس هستیم، همچنین مجموعه سپاه هم تماماً در کنار کادر درمان که در خط مقدم قرار دارند خواهد بود تا به‌طور کامل بر‌این ویروس پیروز شویم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول