اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تلفات کرونا در آمریکا به مرز 13 هزار نفر رسید

طبق جدیدترین آمار و ارقام، ظرف 24 ساعت گذشته، تعداد تلفات کروناویروس در ایالات متحده آمریکا با افزایش یکهزار و 868 مورد به 12 هزار و 854 نفر رسید.

تلفات کرونا در آمریکا به مرز 13 هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جدیدترین آمار و ارقام شیوع ویروس ناشناخته کرونا حاکی از آن است که تعداد قربانیان «کووید-۱۹» در آمریکا به ۱۲ هزار و ۸۵۴ نفر افزایش یافت و شمار مبتلایان به این ویروس در ایالات متحده آمریکا به ۴۰۰ هزار و ۴۱۲ مورد رسید.

طبق آخرین آمار مربوط به پایگاه اطلاع‌رسانی «worldometer»، تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا ظرف 24 ساعت گذشته با افزایش یکهزار و 868 مورد رکورد تازه‌ای زده است و آمار تلفات این ویروس ناشناخته در ایالات متحده را به مرز 13 هزار نفر نزدیک کرده است.

آمار منتشر شده همچنین حاکی است که نیویورک همچنان با ۱۴۲ هزار و ۳۴۸ فرد مبتلا و پنج هزار و ۴۸۹ قربانی بعنوان مرکز شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا شناخته شده است.

«نیوجرسی» با ۴۴ هزار و ۴۱۶ مورد ابتلا و یکهزار و ۲۳۲ مورد فوتی و «میشیگان» با ۱۸ هزار و ۹۷۰ مورد ابتلا و ۸۴۵ قربانی بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در آمریکا بعد از نیویورک دارند.

طبق این گزارش، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا روز گذشته (سه‌شنبه) به یک میلیون ۴۳۱ هزار و ۷۰۶ نفر و تعداد قربانیان این ویروس در جهان به ۸۲ هزار و ۸۰ نفر افزایش یافت و ایالات متحده آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کروناویروس در جهان را به خود اختصاص داده است و اسپانیا با ۱۴۱ هزار و ۹۴۲ مورد ابتلا و ۱۴ هزار و ۴۵ قربانی در جایگاه دوم و ایتالیا با ۱۳۵ هزار و ۵۸۶ مورد ابتلا و ۱۷ هزار و ۱۲۷ قربانی سومین کشور با بیشترین آمار ابتلا به کرونا ویروس در جهان محسوب می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول