اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

کرونا | افزایش شمار بهبودیافتگان در چین و کره جنوبی

سیر نزولی ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای چین و کره جنوبی ادامه دارد و تعداد بهبودیافتگان از این بیماری رو به افزایش است.

کرونا | افزایش شمار بهبودیافتگان در چین و کره جنوبی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمیسیون بهداشت ملی چین امروز (چهارشنبه) گزارش داد در ادامه روند نزولی مبتلایان روزانه به ویروس «کووید۱۹» در این کشور، ۶۲ مورد ابتلای جدید ثبت شده است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، از این میان البته سه مورد به‌صورت محلی داخل خاک چین (در شهر ووهان مرکز استان هوبه) رخ داده و مابقی ۵۹ مبتلا از خارج از این کشور آمده‌اند.

با این حال تعداد ۱۳۷ مبتلای بدون علامت نیز در چین شناسایی شده که به گفته مسئولان درمانی این کشور، محل نگرانی بزرگی برای آنهاست زیرا می‌توانند به راحتی ویروس را به دیگران منتقل کنند.

بر اساس آمار اعلامی جدید، طی بیست‌وچهار ساعت گذشته نیز دو بیمار مبتلا به ویروس کرونا در چین جان خود را از دست دادند که هر دو در شهر ووهان بودند.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به ۸۱۸۰۲ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۳۳۳۳ نفر رسید.

از تعداد کل مبتلایان، ۷۷۲۷۹ نفر بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آوردند و فعلا ۱۱۹۰ مورد فعال ابتلا به کرونا در چین وجود دارد.

در کره جنوبی - که بعد از چین بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کووید۱۹ را در شرق قاره آسیا دارد - روند کاهش تعداد مبتلایان روزانه به این بیماری ادامه دارد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی امروز گزارش کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۵۳ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این مرکز، همچنین از روز گذشته تا کنون، هشت نفر به تعداد قربانیان کرونا در کره جنوبی افزوده شد.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان در کره جنوبی به ۱۰۳۸۴ نفر و تعداد کل فوتی‌های آن نیز به ۲۰۰ نفر رسید.

در مقابل اما تا کنون ۶۷۷۶ مبتلا به کرونا در کره جنوبی بهبود یافته و با به‌دست آوردن سلامتی خود، از بیمارستان مرخص شدند.

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول