اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

یک عضو موثر کمیته اجرایی اتحادیه جهانی بوکس استعفا کرد

جورجیو بروگنلی به عنوان عضو موثر اتحادیه جهانی بوکس از سمت خود کنار رفت.

یک عضو موثر کمیته اجرایی اتحادیه جهانی بوکس استعفا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، جورجیو بروگنلی، به عنوان عضو کمیته اجرایی اتحادیه جهانی بوکس (AIBA) استعفا و ضربه دیگری به دولت این سازمان وارد کرد. 

بروگنولی یک داور قابل احترام است که در نوامبر 2018 به عضویت کمیته اجرایی انتخاب شد. او عدم پیشرفت در اتحادیه جهانی را از جمله دلایل تصمیم خود برای استعفا ذکر کرد. 

بروگنلی گفت که وی با کناره گیری راه را برای رهبری جدید در AIBA فراهم می کند. این فدراسیون ژوئن گذشته از سوی کمیته بین المللی المپیک به حالت تعلیق درآمده و دچار بحران شد.

وی در این باره اظهار داشت: هدف من به عنوان عضو کمیته اجرایی کمک به فرایند اصلاحات از درون سازمان و استفاده از موقعیت هایم برای کمک به AIBA برای رسیدگی به بسیاری از مواردی است که در سالهای اخیر بر سازمان و ورزش تأثیر گذاشته است. من این امکان را برای شفافیت مالی فراهم کردم. 

این عضو کمیته اجرایی اتحادیه جهانی بوکس در نامه استعفا خود نوشت: با مشاهده دقیق روند اصلاحات در 18 ماه گذشته، فکر می کنم پیشرفت سریع تر و مؤثرتر لازم است و معتقدم که AIBA باید رهبری سازمان را تجدید کند تا بتواند به سمت آینده پیشرفت کند. رهبری جدید در پیشبرد اصلاحات مورد نیاز برای تحقق یک هیات حاکمه بین المللی مناسب برای این ورزش بسیار حیاتی است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول