اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فعالیت 1000 بسیجی شهرستان کارون برای مقابله با کروناویروس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کارون گفت: یش از یک هزار نیروی کارآمد و توانمند بسیجی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

فعالیت 1000 بسیجی شهرستان کارون برای مقابله با کروناویروس

سروان پاسدار رضا محمدخواه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کارون، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با اقدامات مقابله با کرونا بسیج این ناحیه اظهار کرد: نزدیک به یک ماه است که تمام تجهیزات و نیروهای انسانی ما برای ریشه‌کنی این ویروس منحوس بسیج شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کارون عنوان کرد: بیش از یک هزار نیروی کارآمد و توانمند بسیجی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

وی افزود: تولید ماسک، دستکش، لباس بیمارستانی نیز در کارگاه‌هایی که به همت خواهران بسیجی شهرستان کارون شکل گرفته در حال انجام است.

محمدخواه در تشریح فعالیت خواهران گفت: با تامل بر نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید، خواهران بسیجی ما عملا به فرمایش مقام معظم رهبری گوش سپردند و به حول و قوه الهی در تلاشیم تا از تولید روزانه دو هزار ماسک به ده هزار برسیم.

وی افزود: بیست روز از افتتاح کارگاه بزرگ تولیدی ماسک خواهران می‌گذرد، البته قبل از این بازه زمانی، تولید در محل کوچک‌تری انجام می‌شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کارون بیان کرد: معابر اصلی با ایجاد پست‌های ایست و کنترل در حال رصد هستند و معابر پرتردد نیز به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند.

وی افزود: همچنین بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی نیز بین خانوارهای بی‌بضاعت توزیع شده است که تنها بخشی از اقدامات گسترده بسیج این شهرستان است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول