اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

قشلاقی: فقط به کسب سهمیه المپیک فکر می‌کنم

عضو تیم ملی بوکس از تلاش روزافزون برای کسب سهمیه المپیک خبر داد و گفت: اکنون مشکل سربازی بنده حل‌شده و تمام فکر و ذهن خود را بر روی کسب این سهمیه ارزشمند گذاشته‌ام.

قشلاقی: فقط به کسب سهمیه المپیک فکر می‌کنم

میثم قشلاقی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد از انجام تمرینات ورزشی خود برای ارتقا سطح آمادگی خود خبر داد و اظهار کرد: طی این روزها که به علت بیماری کرونا امکان حضور در سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی وجود ندارد، در منزل در حال تمرینات خانگی هستم تا بتوانم آمادگی ورزشی خودم را حفظ کنم.

این عضو تیم ملی بوکس با تأکید بر اینکه فقط ورزش عمومی در منزل جوابگو است، افزود: برای ورزشکاران حرفه‌ای، به‌خصوص در رشته بوکس، در منزل تمرین کردن بسیار سخت است و در این شرایط باید محل‌هایی مناسب با در نظر گرفتن شرایط بهداشتی برای تمرینات ورزشکاران حرفه‌ای در نظر گرفته شود.

وی که ازجمله شانس‌های کسب سهمیه المپیک در استان خراسان شمالی نیز محسوب می‌شود با توصیه به همه شهروندان درباره تلاش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت: هم‌وطنان با تلاش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و همچنین رعایت نکات بهداشتی مورد توصیه پزشکان و متخصصان، می‌توانند از شر این ویروس خلاص شوند.

قشلاقی همچنین درباره اتقافات چند ماه گذشته‌ای که برای او افتاده بود خاطرنشان کرد: در حال گذراندن خدمت سربازی هستم و به این واسطه و عدم هماهنگی برخی مدیران ورزش استان، امکان حضور بنده در مسابقات و حتی تمرینات تیم ملی بوکس سلب شده بود که در این مسیر اکنون مشکلات رفع شده است.

وی در انتها با تشکر از منصور عبدی، نائب رئیس فدراسیون جودو گفت: با تلاش‌های انجام‌شده از سوی مدیرکل حراست استانداری و همچنین پیگیری‌های این فرد از نهادهای مختلف انتظامی و ورزشی توانستیم مجوز حضور در تیم ملی و تلاش برای کسب سهمیه المپیک را به‌دست بیاورم و ضمن قدردانی از این فرد، اکنون تمام تلاش خود را برای کسب این سهمیه مهم و ارزشمند انجام می‌دهم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول