اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عمل بیمار مبتلا به کرونا به نیابت از «حاج قاسم»/ تجویز خاص پزشک سمنانی+ عکس

پزشک متخصص سمنانی عمل بیمار مبتلا به کرونا را به نیابت از سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» انجام داده و تجویزهای خاصی برای بیمارانش دارد.

عمل بیمار مبتلا به کرونا به نیابت از «حاج قاسم»/ تجویز خاص پزشک سمنانی+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یک پزشک متخصص در سمنان پس از انجام عمل بیمار مبتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های این شهر اعلام کرد که این عمل را به نیابت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» انجام داده است.

دکتر «علی‌اکبر همتی»، متخصص بیهوشی است که این روزها در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا در سمنان قرار دارد؛ او در تصویری که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، کف دستش نوشته است: «به نیابت از شهید حاج قاسم، سردار عزیزم، اتاق عمل کرونا».

دکتر همتی این عمل را که در سخت‌ترین شرایط برای یک بیمار مبتلا به کرونا انجام شد، پس از اتمام، به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی تقدیم کرده است تا نشان دهد کادر پزشکی، پرستاری و درمان این روزها از «سردار دل‌ها» الگو گرفته و در خط مقدم مجاهدت درمانی قرار دارند.

این پزشک متعهد سمنانی برای همه بیمارانش، یک تجویز خاص دیگر هم دارد که عموماً روی برچسب دستانشان نوشته می‌شود: «14 تا صلوات فراموش نشود».

انتهای پیام/2249/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول