اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

توزیع بسته‌های بهداشتی بین بیماران خاص و حاشیه نشین

معاون جذب سازمان داوطلبان هلال احمر از توزیع اقلام بهداشتی در نقاط حاشیه نشین شهرها و بین بیماران خاص توسط سازمان داوطلبان هلال احمر خبر داد.

توزیع بسته‌های بهداشتی  بین بیماران خاص و حاشیه نشین

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، وحید سلیمی، معاون جذب سازمان داوطلبان هلال احمر در شبکه خبر با اشاره به اقدامات سازمان داوطلبان هلال احمر در مبارزه با بیماری کرونا در کشور، اظهار داشت: ما نسبت به فراخوان دوطلبان اقدام کردیم و یکی از نکات مهم در خصوص مبارزه با کرونا، نقاط خطر پذیر و حاشیه نشین بود که نسبت به تأمین اقلام بهداشتی این مناطق اقدام کردیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های مختلفی با حضور داوطلبان و سازمان‌های مردم نهاد اجرا شد؛ در ضدعفونی کردن مکان‌های مختلفی مانند گرمخانه‌ها و زندانها اقدام شد؛ ضمن اینکه 485 تشکل در کل کشور نسبت به تأمین اقلام مورد نیاز در خصوص مبارزه و پیشگیری از کرونا فعالیت هایی انجام داده‌اند.

معاون جذب سازمان داوطلبان هلال احمر افزود: با توجه به وجود خانه‌های هلال احمر در روستاها ا نسبت به تأمین ماسک و مواد ضدعفونی کننده اقدام کردیم.

سلیمی با اشاره به همکاری این سازمان با وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: مقرر شد نسبت به توزیع بسته‌های بهداشتی بین بیماران خاص اقدام شود که  اسامی این افراد را از وزارت بهداشت تهیه کردیم و اجرا می‌شود

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول