اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بسیج امکان صادرات روزانه یک میلیون ماسک را دارد

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: به برکت تفکر انقلابی امروز بسیج امکان صادرات روزانه یک میلیون ماسک را دارد.

بسیج امکان صادرات روزانه یک میلیون ماسک را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاکدشت اظهار کرد: به برکت تفکر انقلابی امروز بسیج امکان صادرات روزانه یک میلیون ماسک را دارد.

وی در ادامه افزود: نظریه نظام‌انقلابی یکی از مهمترین و اساسی ترین مطالبی است که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری اشاره کردند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) با تأکید بر توجه به مفاهیم بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: نظریه نظام انقلابی و این جوشش انقلابی هیچ منافات و تضادی با نظم اجتماعی و سیاسی نداشته و تا ابد از این نظریه دفاع خواهیم کرد.

حسن زاده درهمین رابطه بیان داشت: تمام نظرات و راهبردهای انقلاب اسلامی در همین جمله نهفته که کسانی در طول چهل سال واژه انقلابی، انقلابی‌گری و نظام انقلابی را در ذهن و قلب و دل مردم پاک کنند.

وی درباره ویژگی‌های نظام انقلابی تصریح کرد: این نظریه از سال ۱۳۴۲ توسط امام راحل با اصول و مبانی مشخص پایه گذاری شده و اکنون بعداز ۴۲ سال با همان مختصات اول در حال پیشروی است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام تهران در ادامه افزود: امروز با توجه به اتفاقاتی که در این چند سال اخیر رخ داده اعم از تهدیدات خارجی و داخلی، بحران‌های طبیعی یا انسان‌ساز به ویژه ماجرای کرونا که یک جریان گسترده جهانی است ارزش، منزلت، جایگاه و موقعیت و اثرگذاری نظام انقلابی را برجسته تر نمایان کرده است.

حسن‌زاده درباره ویژگی های دیگر نظام انقلابی بیان داشت: در رأس نظام انقلابی یک رهبر حکیم قرار گرفته و امام او در ۴۲ سال قبل  نهادی را به نام بسیج بنیانگذاری کرد که تفکر آن در هر جایی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان را از آنجا برداشته است.

وی جمهوری اسلامی ایران را در رابطه با ویروس کرونا سربلند دانست و مطرح کرد: به برکت تفکر نظام‌انقلابی و بسیجی امکان صادرات یک میلیون ماسک وجود دارد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران در کنایه به مدعیان حقوق بشر خاطرنشان کرد: کسانی مدعی رایزنی برای حل مشکلات بودند با راهزنی مشکل ماسک خود را برطرف کردند.

انتهای پیام/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول