اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روزهای 21 و 22 فروردین در مرکزی

طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در روزهای 21 و 22 فروردین ماه در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی در شهرهای استان مرکزی به اجرا گذاشته می‌شود.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روزهای 21 و 22 فروردین در مرکزی

  به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در تاریخ 21 و 22 فروردین ماه سال جاری محدودیت‌های ترافیکی در شهرهای استان به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

در این محدودیت‌های ترافیکی که از ساعت 8 صبح روز 21 فروردین تا ساعت 24 روز 22 فروردین اعمال خواهد شد، شهروندان اجازه تردد در خیابان‌های شهر را نداشته و با توجه به ابلاغیه‌های قبلی خودروی رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون 500 هزار تومانی تا یک ماه توقیف خواهد شد.

تنها کارکنان دستگاه‌های خدماتی،‌ نیروهای مسلح، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی فعال در این روز به منظور تردد در مسیر محل کار اجازه استفاده از وسیله نقلیه شخصی را داشته و باید این افراد نیز مدارک شناسایی و هویتی لازم که حضور آنان در محل کار و عدم تردد غیرضروری را محرز می‌کند، برای ارائه به ماموران پلیس به همراه داشته باشند.

همچنین در شهرهای بالای 50 هزار نفر در هسته مرکزی شهر ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و در این دو روز هیچ گونه اجازه تردد وسایل نقلیه در هسته مرکزی شهر داده نخواهد شد.

این ممنوعیت های تردد مربوط به تمام خیابان های منتهی به هسته مرکزی شامل ممنوعیت تردد از میدان ولیعصر (عج) به سمت بازار، میدان شورا به سمت بازار، میدان شریعتی به سمت بازار، خیابان شهید بهشتی حدفاصل میدان 7 تیر به سمت میدان شهدا، خیابان 22 بهمن از تقاطع خیابان مخابرات به سمت میدان شهدا و 17 متری شهید رجایی به سمت میدان شهداء اجرایی می‌شود و این مسیرها از سوی تیم‌های مستقر پلیس مسدود خواهد شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول