اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری مجازی جشن‌های نیمه شعبان در امامزادگان مازندران

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: جشن‌های نیمه شعبان به‌صورت مجازی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در فضای مجازی در این مراسمات شرکت کنند.

برگزاری مجازی جشن‌های نیمه شعبان در امامزادگان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صاحب نجفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت موعود امام زمان (عج) اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع، جشن‌های نیمه شعبان با حضور مردم و زائران در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه نسیم انتظار در مازندران، افزود: جشن‌های نیمه شعبان به‌صورت مجازی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در فضای مجازی در این مراسامات شرکت کنند.

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: ‌جشن‌های نیمه شعبان از عصر امروز چهارشنبه 20 فروردین‌ماه تا روز پنجشنبه 21 فروردین‌ماه روز میلاد حضرت ولی عصر(عج) به‌صورت لایو زنده از فضای مجازی هیأت‌های مذهبی و آستان مقدس امامزادگان مازندران که در اختیار شهروندان قرار دارد، پخش می‌شود.

نجفی گفت: از هم استانی‌ها خواهش می‌کنیم تا اعلام رفع خطر از مراجعه حضوری به بقاع متبرکه پرهیز کرده و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ایام نیمه شعبان با توسل به امامزادگان و زمزمه اذکار الهی و همخوانی با مولودی‌خوانان دلهای خود را با امام زمان(عج) گره بزنند.

انتهای پیام/86041/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول