اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

آغاز تولید سه محصول مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در یک شرکت دانش بنیان

یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی خیام واقع در نیشابور با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی توانست سه محصول مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تولید کند.

آغاز تولید سه محصول مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در یک شرکت دانش بنیان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علی نقی شوشتری، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان درباره تولیدات محصولات مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این شرکت گفت: ما چهار محصول در این زمینه تولید می‌کنیم که سه محصول آن به تازگی و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی تولید می‌شود.

وی افزود: سه محصولی که به تازگی تولید آن را آغاز کرده‌ایم، محلول ضدعفونی کننده، ژل ضدعفونی کننده و شربت افزایش ایمنی Immusim است که در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کاربرد دارد.

شوشتری تصریح کرد: پیش‌تر نیز یک شربت گیاهی ضد ویروس را تولید می‌کردیم که ظرفیت تولید آن را با توجه به شیوع کرونا در کشور به پنج برابر افزایش داده‌ایم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان یادآور شد: تا امروز حدود ۴۰ هزار قوطی شربت Immusim ، ۳۰ هزار محلول ضدعفونی کننده و ۳۰ هزار ژل ضدعفونی کننده تولید و روانه بازار کرده‌ایم. همچنین ۱۰۰ هزار قوطی شربت گیاهی ضد ویروس تولید کردیم که این عدد در آینده نزدیک به ۱۵۰ هزار قوطی شربت خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شرکت متبوعش تاکنون ۲۴۰ میلیون تومان از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات دریافت کرده است، این تسهیلات را کارساز عنوان کرد و گفت: مبلغ تسهیلاتی که برای شرکت ما مصوب شد ۳۰۰ میلیون تومان است که تاکنون ۲۴۰ میلیون تومان آن را دریافت کرده‌ایم و الباقی را نیز در آینده نزدیک دریافت می‌کنیم. این تسهیلات برای ما کارساز بود چرا که با استفاده از آن توانستیم مواد اولیه تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده را خریداری کنیم و در حوزه بسته بندی نیز به ما کمک کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول