اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تصمیمات جدید ستاد بیماری کرونا خوزستان

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان جدیدترین تصمیمات این ستاد را تشریح کرد.

تصمیمات جدید ستاد بیماری کرونا خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان امروز در حاشیه برگزاری نشست این ستاد، اظهار کرد: تا آخر هفته جاری تصمیمات این ستاد مبنی بر تعطیلی اصناف به غیر از چند صنفی که ضرورت فعالیت آنها احساس می‌شد، پا برجا خواهد بود.

وی با بیان اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیمات جدید اتخاذ کرده که از روز شنبه اجرایی خواهد شد، ادامه داد: ادارات ملزم شده اند که بیماران تنفسی، کلیوی، دیابتی و قندی، همچنین بانوان باردار و شیرده را مرخص کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان، تصریح کرد: فعالیت ادارات و سازمان‌ها از روز شنبه با دو سوم نیروها به‌صورت نوبت کاری از سرگرفته خواهد شد و ما بقی کارکنان مرخص و به طور چرخشی به کار گرفته خواهند شد.

نجاتی با اشاره به اینکه این قانون تا ۳۰ فروردین اجرایی خواهد بود، یادآور شد: مدارس و دانشگاه‌ها نیز تا زمان اتخاذ تصمیمات بعدی، تعطیل خواهند بود.

وی با تشریح شیوه زمانی فعالیت ادارات، گفت: ساعت کاری در روز شنبه از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۴ خواهد بود، دستگاه‌های عملیاتی نیز روال ادی خود را طی خواهند کرد.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان بیان کرد: اداره صمت فهرستی را تهیه کرده که بر اساس آن، اصنافی که قرار بر فعالیت آنها وجود دارد، با پروتکل‌های بهداشتی تببین شده، کار خود را با نظارت متولیان بهداشت را از سر گیرند.

نجاتی با تأکید بر این موضوع که فعالیت باشگاه‌های ورزشی، پارک‌ها، تفرج گاه‌ها، اماکن گردشگری کماکان تعطیل خواهند بود و مأموریت مدیران، کارکنان به سایر استان ها نیز، ممنوع است، خاطرنشان کرد: تردد بین استان ها نیز تا ۳۰ فروردین ماه، ممنوع خواهد بود و در ورودی استان همچنان از ورود مسافران ممانعت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول