اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

عبدی: برای رفع تعلیق جودو رایزنی های گسترده‌ای در حال انجام است/ بریمانلو می‌تواند سهمیه بگیرد

نائب رئیس فدراسیون جودو گفت: رایزنی‌های مختلفی با مجامع بین‌المللی برای دریافت حکم رفع تعلیق فدراسیون جودو در حال انجام است و امیدواریم که هر چه زودتر به نتیجه مناسب برسیم.

عبدی: برای رفع تعلیق جودو رایزنی های گسترده‌ای در حال انجام است/ بریمانلو می‌تواند سهمیه بگیرد

منصور عبدی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین وضعیت فدراسیون جودو اظهار داشت: تمام اعضای هیات رئیسه و دلسوزان این ورزش و دست‌اندرکاران حوزه ورزش کشور در حال رایزنی از مسیرهای مختلف با مجامع بین‌المللی پیگیر رفع تعلیق فدراسیون جودو هستند.

وی با تأکید بر اقدامات گسترده و هماهنگی‌های مختلف با مجموعه‌های ورزشی کشور تصریح کرد: وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک به همراه فدراسیون جودو در حال تلاش هستند تا بتوانند رأی رفع تعلیق را برای این رشته ورزشی در ایران کسب کنند.

نائب رئیس فدراسیون جودو همچنین به تعویق المپیک به عنوان اتفاقی برای ورزش کشور اشاره کرد و گفت: این تعویق و تغییر تاریخ برگزاری المپیک 2020، در صورت همراه شدن با رفع تعلیق از فدراسیون جودو، می‌تواند شانس حضور ورزشکارانمان در این رقابت‌ها را افزایش دهد.

وی، محمدی بریمانلو را از جمله نوابغ جودو ایران و جهان دانست و ادامه داد: با رفع تعلیق احتمالی فدراسیون جودو، این ورزشکار و عضو تیم ملی جودو کشورمان، می‌تواند در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کند و به‌راحتی مسیر ورود به المپیک را طی کند.

عبدی افزود: حضور بریمانلو در رقابت‌های جودو المپیک 2020 توکیو می‌تواند برای کشور و همچنین خراسان شمالی تأثیرگذار باشد.

مدیرکل حراست استانداری خراسان شمالی در ادامه بر آماده‌سازی بستر ورزش برای ورزشکاران حرفه‌ای استان تأکید و خاطرنشان کرد: علاوه بر محمدی بریمانلو، میثم قشلاقی در رشته بوکس، شاهین مهردلان در رشته دوومیدانی و برخی دیگر از ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک را دارند که باید از سوی اداره ورزش و جوانان استان بسترهای بهداشتی مناسب برای تمرینات حرفه‌ای ورزشکاران آماده شود.

وی با تأکید بر آمادگی استانداری خراسان شمالی برای پیگیری و رفع مشکلات ورزشکاران حرفه‌ای و به‌خصوص المپیکی استان گفت: درخشش ورزشکاران استان در میادین بین‌المللی و جهانی به‌خصوص در المپیک می‌تواند روح ورزش در استان را تقویت کند و علاوه برافزایش نشاط اجتماعی در استان، به افزایش گرایش جوانان و نوجوانان به ورزش‌های مختلف کمک کند و در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش به سزایی داشته باشد.

گفتنی است منصور عبدی، به‌عنوان نائب رئیس فدراسیون جودو و مدیرکل حراست استانداری خراسان شمالی، دارای سابقه ورزشی بسیاری در فدراسیون‌های رزمی و همچنین سایر ورزش‌ها داشته در مقاطع مختلف، برای رشد ورزش کشور اقدامات فراوانی داشته است.

عبدی همچنین با حضور در استان خراسان شمالی، نقش بسیار پررنگی را در اجرا و برگزاری رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان و همچنین جام جهانی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در بجنورد ایفا کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول