اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

چشم‌انداز توسعه شهرکرد با شهردار جدید/ تعیین تکلیف برج‌های دوقلو اولویت شهرداری است

شهردار منتخب شهرکرد با اشاره به تعیین تکلیف برج‌های دوقلو گفت: برنامه‌های دقیقی در این خصوص ارائه شده که در فاز کارشناسی و با پیوست‌های اقتصادی و فرهنگی اجرا خواهند شد اما دغدغه مهم ما موضوع فرسایش اسکلت ساختمانی و پایداری گود 24 متری این پروژه است که اولویت کار شهرداری خواهد بود.

چشم‌انداز توسعه شهرکرد با شهردار جدید/ تعیین تکلیف برج‌های دوقلو اولویت شهرداری است

بهادر عبدالغنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص برنامه‌های پیش‌روی شهرداری شهرکرد گفت: اجرای طرح جامع در اولویت فعالیت‌های جدید شهرداری شهرکرد خواهد بود و موضوعاتی از جمله فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری با تعریف کاربری‌های زمین و توسعه شهری را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهیم داد.

شهردار منتخب شهرکرد اضافه کرد: ایجاد محلی برای کمپینگ مسافر، رفع دغدغه فضای سبز و زیباسازی شهری هم از اولویت‌های ما خواهد بود.

فرسایش اسکلت ساختمانی برج‌های دوقلو دغدغه شهرداری است

وی خاطرنشان کرد: مطلب مهم دیگر مبحث برج‌های دو قلو است که نقطه نظرات و برنامه‌های دقیقی در این خصوص ارائه شده که در فاز کارشناسی و با پیوست‌های اقتصادی و فرهنگی اجرا خواهند شد اما دغدغه مهم ما موضوع فرسایش اسکلت ساختمانی و پایداری گود 24 متری این پروژه است که حتما باید اسکلتی که در زیر زمین است به بدنه دوخته شود که این موارد یک عزم جدی نیاز دارد که قطع به یقین اولویت کار شهرداری خواهد بود.

عبدالغنی ادامه داد: با توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی طرح عدم سختگیری به مالکان منازل و اصناف در خصوص عقب‌نشینی شهری را داریم اما در محل‌هایی همانند قسمتی از خیابان ملت که باعث ایجاد مشکل در رفت و آمد مردم شده با جدیت هرچه بیشتر اقدام به عقب‌نشینی و رفع مشکل خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای طرح جامع گفت: در حالی که اجرای طرح جامع باید تسریع پیدا کند، طرح جامع ترافیک نیز هم‌زمان اجرا خواهد شد تا زمانی که نقاط اتصال را ایجاد می‌کنیم یا شرایط دیگری را در نظر می‌گیریم از لحاظ ترافیکی شهروندان دچار مشکل نشوند.

شهردار منتخب شهرکرد خاطرنشان کرد: پهنه‌ها و عرصه‌هایی که تاکنون تعیین تکلیف نشده از جمله مسکن و خدمات، خط محدوده و حریم و مغایرت‌هایی که وجود داشته است،کاربری‌هایی که جزو مستثنیات است بر اساس نیازی که وجود دارد با اولویت در ادامه کار شهرداری شهرکرد تعیین تکلیف و بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول