اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی محورهای کوهستانی پس از بارش برف بهاری+فیلم

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: هم‌اکنون در برخی محورهای استان قزوین شاهد بارش برف و پدیدهٔ مه‌گرفتگی هستیم، از رانندگانی که قصد انجام سفرهای ضروری را دارند تقاضا داریم فاصلهٔ طولی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی محورهای کوهستانی پس از بارش برف بهاری+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از قزوین گفت: از بامداد امروز در محورهای قزوین-رشت(گردنهٔ رشت) و قزوین-همدان بارش برف آغاز شده است.

وی افزود: از آغاز بارش برف، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط راهداران در محورهای برف‌گیر در حال اجرا است.

حق‌لطفی اظهار کرد: در محور قزوین-رشت نیز هم‌اکنون شاهد پدیدهٔ مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی و در محور بوئین زهرا-ساوه شاهد آغاز بارش برف هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه عنوان کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم به پویش در خانه ماندن توجه بیشتری کنند و افرادی‌که قصد انجام سفرهای ضروری در محورهای دارای بارش و مه‌گرفتگی را دارند، جهت تردد در این محورها با رعایت فاصلهٔ طولی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی در پایان تأکید کرد: هم‌وطنان عزیز می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان، با شمارهٔ 141 تماس حاصل کنند تا با اطمینان بیشتری در این محورها تردد نمایند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول